Daar heb je gelijk in, die zie je ook opvallend weinig.Even, ter mogelijke geruststelling, ik rijd ook veel maar ik zie de nieuwe A4 ook nauwelijks rijden
Daar heb je gelijk in, die zie je ook opvallend weinig.Even, ter mogelijke geruststelling, ik rijd ook veel maar ik zie de nieuwe A4 ook nauwelijks rijden
Valt idd wel op hier dat niemand in NL ze ziet terwijl er hier in B best wel wat rijden. Kwam een zwarte tegen tijdens mijn testrit met een VolvoWellicht dat ook het verkruimelde dealer netwerk hier niet echt aan bijdraagt?
Als ik bv op de site van Alfa NL bij dealers zoeken 'Terneuzen' ingeef (ff voor deze hoek van NL) zit de dichtstbijzijnde in omgeving Rotterdam.
Of Breda, wat wellicht gevoelsmatig dichterbij is maar met ook +1,xx uur rijden zeker niet uitnodigt om eens even aan te wippen in een verloren uurtje...
'Even de Alfa wegbrengen voor zn service beurt hoor'. - 'Is goed schat, heb je je boterhammen mee? Tot vanavond!'
Meen het al eerder geventileerd te hebben vóór introductie van de Giulia; stel dat t een auto wordt die mensen graag willen, wie gaat ze uitleveren en servicen...?
Weet niet hoe het met het dealernetwerk in BE gesteld is, zouden die evt NL (lease)auto's mogen servicen?
Grtz,fRank
Klopt als een bus. Die rode heeft naar het schijnt ook al een baasje.Dat is bij de Jannis!
Volgens mij verkoopt die goed want ik heb er in Noord-...Mol al verschillende zien rijden.
Tarieven voor particulieren in Vlaanderen:Staat tegenover dat je in BE weer BIV verschuldigd bent bij aankoop van een willekeurige auto.
Of is dat niet van toepassing bij een nieuwe?
Aan deze kant van het land zijn de dealers ook wat dikker gezaaid.Wat hier, in deze hoek van Nederland, opvalt is dat de dealers vaak 'vreemdmerk'dealers zijn. Dichtstbijzijnde voor mij is in Zwolle, is een half uurtje rijden, maar is eigenlijk Peugeotdealer. En dat voel je! Daarnaast is er iedere keer dat ik er kom een nieuwe verkoper op het Alfastukje, dat werkt ook niet echt mee. Dus stap ik in de Alfa naar de andere kant van Nederland om bij het Autohuis in Koog aan de Zaan een andere te kopen of het onderhoud te laten doen. Mind you, dik 160 kilometer enkele reis , maar word daar door Jan en Joost altijd zeeeeer prettig geholpen en zij zijn nog ware Alfisten
Enne fRank, in een Alfa een flink stukje bollen is geen straf, toch?
Volgens mijn berekening is de BIV op de QV 2419 euro...Tarieven voor particulieren in Vlaanderen:Staat tegenover dat je in BE weer BIV verschuldigd bent bij aankoop van een willekeurige auto.
Of is dat niet van toepassing bij een nieuwe?
Diesel 136, 150 en 180 PK: €569 aan BIV en €565 jaarlijkse verkeersbelastingen
Benzina 200 PK: €368 en 371
Benzina 280 PK: € 594 en 389
QV 510 PK: €10728 aan BIV en jaarlijks 1276
Valt nog mee (behalve QV) vind ik.
Groeten Gunther
Wat hier, in deze hoek van Nederland, opvalt is dat de dealers vaak 'vreemdmerk'dealers zijn. Dichtstbijzijnde voor mij is in Zwolle, is een half uurtje rijden, maar is eigenlijk Peugeotdealer. En dat voel je! Daarnaast is er iedere keer dat ik er kom een nieuwe verkoper op het Alfastukje, dat werkt ook niet echt mee. Dus stap ik in de Alfa naar de andere kant van Nederland om bij het Autohuis in Koog aan de Zaan een andere te kopen of het onderhoud te laten doen. Mind you, dik 160 kilometer enkele reis , maar word daar door Jan en Joost altijd zeeeeer prettig geholpen en zij zijn nog ware Alfisten
Enne fRank, in een Alfa een flink stukje bollen is geen straf, toch?
is er een nieuwe A4?Even, ter mogelijke geruststelling, ik rijd ook veel maar ik zie de nieuwe A4 ook nauwelijks rijden