Zijn er nog shirts en broeken te verkrijgen? Gisteren heb ik een forse buiteling gemaakt en naast een gedeukit ego, schaafwonden,een lichte hersenschudding en een gehavend (Alfa Romeo) ros, ook mijn kleding gescheurd. Dit kan natuurlijk de pijn verzachten...wielershirts zijn nog steeds te koop, heb er vanmorgen eentje gekocht!!!! Compleet met broek.
Uh... Foto ?en een (Alfa Romeo) ros,
je hebt pbZijn er nog shirts en broeken te verkrijgen? Gisteren heb ik een forse buiteling gemaakt en naast een gedeukit ego, schaafwonden,een lichte hersenschudding en een gehavend (Alfa Romeo) ros, ook mijn kleding gescheurd. Dit kan natuurlijk de pijn verzachten...wielershirts zijn nog steeds te koop, heb er vanmorgen eentje gekocht!!!! Compleet met broek.
Bracht € 5 op...Wel een redelijk zeldzame gadget.
Ik heb ze alleen maar los gezien en weet dat dus niet zeker. Ik heb hem zelf ook liggen, hij werd inderdaad bij de introductie in beperkte oplage uitgegeven.Bracht € 5 op...Wel een redelijk zeldzame gadget.
Weet iemand misschien of er nog een cassette, certificaat of iets dergelijks bijhoort? Werd niet in de veilingtekst vermeld.