Hallo kenners?
Hioewel hij veel verstand heeft van boxers is niet de heer Bodo Fast de professor. Bodo organiseert het internationale boxertreffen. Helaas verschijnen daar bijna nooit Nederlanders, terwijl het aantal Engelsen, Denen, Zweden en Zwitsers wel talrijk is. Triest dieptepunt in deze was wel toen de Deense mensen in 2007 het boxertreffen organiseerden. Er was geen enkele Nederlander op mij na.
Wat die P4's betreft. Er rijdt er dus werkelijk maar eentje in Nederland en de rest rammelt maar wat. Needless to say is dat die P4 van Frans Meiland is. Frans heeft het dan ook niet bij verhaaltjes gehouden, maar is werkelijk tot daden over gegaan. Dat heeft hem stevig euro's gekost, maar nu staat hij tenminste wel in uitstekende staat.
En voor Bas. Leuke opmerking over die stemmen. Als jij eens wist wat ik in een bepaalde tijd van mijn leven allemaal heb meegemaakt, zou jij je diep moeten schamen om zo'n opmerking te maken.
Waarschijnlijk is het jeugdige overmoed van je. Gelukkig zijn er aan de andere kant wel mensen die niet zulke rare opmerkingen maken en waarop je kunt vetrouwen. De professor, Bodo, Frank en Jurgen zijn daar een paar voorbeelden van.
Komt allen naar het boxertreffen waar je deze mensen kunt ontmoeten. Al sinds 1988 hebben ze in Duitsland boxertreffens!!!! Ik hoop, dat er dit jaar toch een beetje meer dan slechts een stuk of vier Nederlanders zijn.
Groetjes,
Greyhound