....moddereter michel, buiten dat jij en het team goed werk doen (en al weken vrijwel geen ingreep hebben gedaan)
)
dat van die vrijdagrel is natuurlijk maar een geintje
je moet wel goed lezen hé, er staat een
Waarom wordt het topic 'tattoo's" gesloten en mogen alle andere niet alfa/scarb gerelateerde topics in het café blijven bestaan?
het antwoord dat ik hier heb gelezen is voor mij itt molletti totaal niet afdoende.
een erg politiek correcte uitleg.
consequentheid is dus ver te zoeken op dit forum, lijkt me duidelijk geval van ???
meten met twee maten om het maar zacht uit te drukken.
idd het huisdieren-topic hoort hier dus ook niet thuis...weg er mee.
zo zijn er nog wel meer, het hele café maar dicht en alleen maar technisch l*llen en ouweh**eren
ja, ik zet er maar sterretjes neer want zometeen neemt iemand nog aanstoot aan die woorden
vraag me bovendien af waarom/wie aan dat topic aanstoot heeft kunnen nemen want er staat niet onbehoorlijks is.
een paar foto's van mensen die een tattoo hebben en daar trots op zijn.
de meeste foto's nog alfa-gerelateerd ook! (behalve die VW...die moet geband worden
)
ook een tattoo-shop is gewoon een bedrijf, in bussum zit dat gewoon naast de apotheek, een golf-shop en een chinees restaurant....
goh, je zou er maar wonen als klager(s) over dit topic; en waarschijnlijk erg ongelukkig als er medicijnen nodig zijn
mensen klagen....dat is duidelijk. Maar als je een topic niet aanstaat klik het dan na de eerste keer niet meer aan.
er was duidelijk wel interesse in het topic.
zal het klagen over dat topic te maken hebben met diens politieke voorkeur?