Doet u mij maar een Dreier. Dit een verkeerde interpretatie van een Maser

Kan me er wel iets bij voorstellen @@, de 'Niertjes' zijn, helaas, in meerdere opzichten superieur aan de 'Hartjes'.
Heb eens meegereden in een 32nogwat met M specs (begrensd op 250 km), kan verhoudingsgewijs geen Alfa tegenop...
Stond zelf ook versteld, hernemingen 80--> 160 in een 330i zijn apart
Aan de andere kant, vond ik de rest van de rijervaring nogal onderwelmend. Deed me afvragen waarom Alfa de 75 niet gewoon heeft doorontwikkeld. Maar dat vroeg ik me sowieso al af.
Alfa heeft nu eenmaal amper auto's - iets als een mini en iets als een 1-serie, BMW heeft daarbuiten nog 22 modellen.
Als de Giulia en de SUV er zijn, staan ze nog steeds 20 modellen achter. Een lege winkel verkoopt niks. Geen geld hebben om iets aan te kunnen bieden is een prima verklaring. Maar je verkoopt nog steeds niks. Investeren of sluiten.
Dat gezegd zijnde, alles hangt af van de specs. Gerucht gaat dat deze Giulia rond de 1450kg zou zitten. Dat met wat drukvoeding zou op zijn minst gelijkaardige prestaties kunnen leveren. Als ze de kant van de 4C opgaan, zelfs veel betere prestaties.
Normaliter zou ik hier heel pessimistisch over zijn, maar sinds de 4C zie ik toch weer wat licht aan het einde van de tunnel.
Nu maar hopen dat het geen trein is.
I nostri sogni sono sempre presenti.