Mogen vragen ook in dit mooie topic ?
Zoals jullie al wel hebben kunnen lezen , heb ik in de loop der jaren een aantal virtuele zonen gekweekt . Een aanrader voor iedereen , want ze zijn niet duur in onderhoud .
Het zijn uiteraard allemaal Alfaliefhebbers en de meeste bezitten ondertussen als eerste wagen ook een exemplaar . Maar er zijn altijd speciallekes natuurlijk ...
Steve heeft een hart voor Alfa en durft het zelfs aan om op het Belgisch Autoforum a.k.a. BMWforum het beroemde Alfavirusflesje te gebruiken . Hij heeft altijd met Japanse gebakjes rondgereden , weliswaar de leukere turboversies , maar is nu erg verliefd op een 155 . Vooral op ons Koerstomat .
Eind deze week moet hij een beslissing nemen . Ofwel koopt hij deze widebody V6 uit 1996 met alles erop en eraan ( 180k ) , maar wel met een stoffen interieur en een niet alledaagse 155 kleur .
Ofwel een smallbody V6 met allemaal dezelfde opties en vooral een prima onderhoudsgeschiedenis ( 150k ) . En natuurlijk de zeer gegeerde Alfa Rosso 130 kleur .
Probleem is dus dat hij zot is van de rode kleur , maar ook van de widebody racegeconnoteerde versies .
Mijn vraag na deze lange introductie is dus : Hoe moeilijk of makkelijk zijn de vroege en smalle 155 vogels te transformeren ?
Als dit heiligschennis is , dan hoor ik het ook wel weer .
Merciekes .