Ik vind het gewoon niet mooi , al vind ik het dashboard van de onderste foto ook niet mooi.
Dat lichte onder nog wel maar dan had het bovenste zwart moeten zijn vindt ik , zoals te vinden is in sommige 166ers.

Waarom las ik hier 'glutenvrij'?.... geen hout gebruikt worden in het interieur van een moderne auto (of camper) tenzij het "splintervrij" is gemaakt ....
Kan niet lang meer duren denk ik dan. Vraag me ook af hoeveel punten voor passenger safety er worden afgehouden voor elke splinter die uit het voorhoofd van de dummy getrokken kan wordenToch is hout an sich niet geregulariseerd. Wel is het zo dat er op een dashboard niks mag zitten met een radius kleiner dan (uit het hoofd) 6 millimeter. En airbagdeurtjes mogen niet klemmen of splinteren bij -40 t/m 80 graden Celsius. En nog wat dingetjes, maar specifiek eisen voor hout? Neen.
dacht niet dat de dtm moteren busso's waren...
Die eerste keer toen de Alfa Corse 155 met oorlogsverf Zolder op rolden en Mercedes kompleet impakten. Dat geluid van een Busso in full attack mode versus de AMG koffiemolens ...rillingen.