Billy Idol is niet langer blond.
werkelijk geen idee wie het is. Dus niet vervelend bedoeld
Geweldig! Foto is idd kleiner. Dus zijn er geen 10 maar 11 verschillen ... whoops4 uitlaatjes op de schoorsteen i.p.v. 2
foto is kleiner gemaakt
Hmmm, die rit is mij bekend, maar ik kan de fotolokatie niet plaatsen.....@tante Kees: foto's komen van de bloesemrit in 2002
Lijkt wel alsof alle 155 met " veranderde " luchtfilter daar last van hebben . Hier dus van hetzelfde laken een broek en totaal onvoorspelbaar wanneer ze weer haar kuren krijgt .Ik was vandaag bij Auto Pennings in Boxmeer, mijn 155 had vanmorgen kuren (injectielampje + bokken tijdens het rijden) dus daar uit laten lezen, volgens de monteur zou het de LMM zijn, en aangezien die nieuw nogal duur zijn, toch maar de gok gewaagt en naar Helmond gereden, maar op de terugweg nergens last van gehad.![]()
Voor de zekerheid maar even een reserve LMM van de plank gepakt en achterin gegooid.... morgen maar weer is kijken of ik in Boxmeer kom.
Stond nog een mooie rode 155 sb met ronal velgen bij Pennings (niet degene die binnen staat btw), alleen vergeten het kenteken te noteren.
Bedankt voor de tip, heb remmenreiniger standaard bij me...... dus als ik onderweg stil val dan wordt het even fijn zelf "wegenwachten".Lijkt wel alsof alle 155 met " veranderde " luchtfilter daar last van hebben . Hier dus van hetzelfde laken een broek en totaal onvoorspelbaar wanneer ze weer haar kuren krijgt .Ik was vandaag bij Auto Pennings in Boxmeer, mijn 155 had vanmorgen kuren (injectielampje + bokken tijdens het rijden) dus daar uit laten lezen, volgens de monteur zou het de LMM zijn, en aangezien die nieuw nogal duur zijn, toch maar de gok gewaagt en naar Helmond gereden, maar op de terugweg nergens last van gehad.![]()
Voor de zekerheid maar even een reserve LMM van de plank gepakt en achterin gegooid.... morgen maar weer is kijken of ik in Boxmeer kom.
Stond nog een mooie rode 155 sb met ronal velgen bij Pennings (niet degene die binnen staat btw), alleen vergeten het kenteken te noteren.![]()
ZE inderdaad .![]()
LMM eens uitkuisen werkt wel even . Ttz flinterdun draadje dat erin zit reinigen met remmenreiniger ,maar zeker heel precies te werk gaan , want het is een flinterdun en zeer gevoelig en breekbaar ding .
O jee...............................
ZE inderdaad .![]()