idd die is van een zweed
http://hem.passagen.se/forzath/
errrughhh Mean zelfs
en veel en veel strakker zonder.......
Helemaal goed! Mooie wielen, geen poespas, twee duimen! Alleen 1 ding (je vraagt tenslotte over een mening): zou ik deze auto kopen, zou ik bij de eerst mogelijke stopplaatst richting huis die 'booskijkers' eraf trekken... Verder top!mogen jullie daar ook je mening over geven...
Bedankt voor je compliment, ik hou zelf ook helemaal niet van al die poespas Waarschijnlijk komt het omdat ik het zo gewend ben, maar zonder booskijkers vind ik het zo kaal staan...Helemaal goed! Mooie wielen, geen poespas, twee duimen! Alleen 1 ding (je vraagt tenslotte over een mening): zou ik deze auto kopen, zou ik bij de eerst mogelijke stopplaatst richting huis die 'booskijkers' eraf trekken... Verder top!mogen jullie daar ook je mening over geven...
Thanks man Vind ze ook erg gaaf. Replica van de OZ. Omdat deze niet meer werden gemaakt daarom dezeEN EEN APPLAUS VOOR JE WIELEN!!!!!!!!!!! schitterend man!Hier mijn Mean Machine...
[/img]
Van wie zou die toch zijn.... Schitterende kit
1.3v met carbs
met de mooie savali kitt
Erg gaaf Piet! Ik heb hem helaas nog niet live bij school mogen aanschouwen.Bedankt voor je compliment, ik hou zelf ook helemaal niet van al die poespas Waarschijnlijk komt het omdat ik het zo gewend ben, maar zonder booskijkers vind ik het zo kaal staan...Helemaal goed! Mooie wielen, geen poespas, twee duimen! Alleen 1 ding (je vraagt tenslotte over een mening): zou ik deze auto kopen, zou ik bij de eerst mogelijke stopplaatst richting huis die 'booskijkers' eraf trekken... Verder top!mogen jullie daar ook je mening over geven...
Dankjewel! Ik neem hem vast nog wel vaker mee naar schoolErg gaaf Piet! Ik heb hem helaas nog niet live bij school mogen aanschouwen.
En inderdaad, die boos-kijkers (koplampspoilers zo je wilt..) have to go....