Sounds of the Nürburgring. LP uit 1969. "Die schnellsten Wagen des 1000-km Rennens 1968 in Stereo."
Grappig, hiervan stond een poos terug een jas te koop op Marktplaats.Even opgeduikeld, een Alfa Romeo F1 tas:
Ik heb nog een tweede model liggen, zelf heb ik ze nooit gezien maar was in de Alfa F1 tijd nog een broekie die niet verder dan zijn eigen woonplaats kwam . Hoe apart is zo'n tas?
Heb ik ook! De twee verschillende tassen, met nog een bijpassende paraplu!Grappig, hiervan stond een poos terug een jas te koop op Marktplaats.Even opgeduikeld, een Alfa Romeo F1 tas:
Ik heb nog een tweede model liggen, zelf heb ik ze nooit gezien maar was in de Alfa F1 tijd nog een broekie die niet verder dan zijn eigen woonplaats kwam . Hoe apart is zo'n tas?
Precies dezelfde kleuren en opdruk. Lijkt me wel aardig zeldzaam opzich.
Grapjas!Heb ik ook! De twee verschillende tassen, met nog een bijpassende paraplu!Grappig, hiervan stond een poos terug een jas te koop op Marktplaats.Even opgeduikeld, een Alfa Romeo F1 tas:
Precies dezelfde kleuren en opdruk. Lijkt me wel aardig zeldzaam opzich.
Verdorie mis ik de jas nog!
Hmm, enig idee wat t doel van zon blik is? mn pa gokte op een olieblik maar ik heb echt geen idee.Geef mij zo'n zus
Ik heb wel eens eerder zoiets gezien, hier op het forum zelfs, geloof ik.
Zou 'ooit', 'ergens' op een tentoonstelling of in showrooms gebruikt kunnen zijn?
Erg leuk, in ieder geval.