LOL deze auto is nu van een goede vriend van me (rijdt rond in Doetinchem) is ondertussen voorzien van 35mm verlaging, koni's geel rondom, onderste bumperranden en skirts gespoten en 17" multispaaks velgen (AEZ Xylo's), daarnaast geperforeerde en geboorde schijven met Ferodo 2500 blokken. En uiteraard een Squadra-chip.155? ik doe mee!!
En ik denk ook dat......... als de 155 (fiat?) er niet was gekomen, er ook geen Alfa Romeo meer was geweest
Maar ook ik kan het tegenwoordig mis hebben hoor
I know Rudolph, maar mijn gevoel zegt dat er meer mee aan de hand is als er nu uitgesproken word. Anders was deze Q minstens op een andere manier te koop aangeboden.Marc,
Over de Nuova Alfa 155 Q4 (1995-05-18 LL-ZZ-15) die op marktplaats.nl te koop is: zie berichten ex-eigenaar op het forum van een tuning club. Fyi vorige eigenaar had deze 155 Q4 in bezit sinds 13-08-2003.
Curieus. handelaar zei gisteren dat hij nog niet had geprobeerd om de Q4 te starten. Handelaar hoort vandaag (zondag) of de Q4 is verkocht.Heb even gebeld, auto staat bij een handelaar en start niet , volgens deze meneer een probleem met alarm (lege accu)
KM STAND 180000.
Bron: forum van een tuning club
Ciao R
Jepmooie foto's. was dat ooit jouw 1.8 16V?155? ik doe mee!
Die heeft een flink uitstapje gemaaktEr zijn ergere dingen: zag net een Poolse fotoserie van een dagje racen met een Alfa 155 Q4. Niet best.
Hij gaat toch al sinds 2003 elk voorjaar met de caravan erachter naar Hardewijk (vanaf doetinchem) en elke zomer naar zuid Frankrijk.
Zeker zonder voorraad aardappelen en pindakaas
Hij gaat toch al sinds 2003 elk voorjaar met de caravan erachter naar Hardewijk (vanaf doetinchem) en elke zomer naar zuid Frankrijk.
Gisteren al even geprobeerd om de foto's als "img" te plaatsen, maar de jpg extensie ontbreekt. Daarom maar de lompe methodeHij gaat toch al sinds 2003 elk voorjaar met de caravan erachter naar Hardewijk (vanaf doetinchem) en elke zomer naar zuid Frankrijk.
Pics moet ik ff opzoeken, heb ik niet zoveel.
Dacht het niet...PS.
is dit te zien voor niet geregistreerden?
Thanks.Dacht het niet...PS.
is dit te zien voor niet geregistreerden?