Je mag wel es een rondje in de mijne. Was helaas verhindert anders was ik zeker gekomen. Ik zag net de foto`s van de locatie en dat leek mij een uitstekende keuze.Ondanks dat de 90 niet "mijn auto" is... en waarschijnlijk ook nooit zal worden... toch wel zonde om te zien dat er zo weinig kwamen opdagen..
Denk het wel Jack,..Mooie opkomst van het 90 Register... denk dat het minstens de helft minder geweest zou zijn zonder de nimmer aflatende inspanningen van de Registerleider...
Ondanks dat de 90 niet "mijn auto" is... en waarschijnlijk ook nooit zal worden... toch wel zonde om te zien dat er zo weinig kwamen opdagen...
De 90 uitgeroepen tot meeste bedreigde moderne Alfa?
Dat gaat een beetje op en neer. Het ene moment zijn alle 90 weer APK waardig en een half jaar daarna rijd een deel weer niet.Jammer zo weinig opkomst,..
Das een mooi strevenVolgend jaar mijn 2 90's maar allebei naar de registerdag, dan. Wel eerst ''ff'' klaarmaken
Waar maken Jens,...!!!!!Volgend jaar mijn 2 90's maar allebei naar de registerdag, dan. Wel eerst ''ff'' klaarmaken
Ah! Was dat die!Bij de registerdag stond de "Arese 90" naast de mijne. Bijzonder verhaal en een erg nette 90, met af-fabriek leer.
Grazie maar ik ken ze wel... met alle avonturen die Tazio en ik met 90's uitgehaald hebben, staan er intussen redelijk wat 90-kilometers op m'n naam... welliswaar meestal snurkend op de passagiersstoel.. maar toch... Best leuke karretjes... maar bij -20 in Zwitserland en een Airco die niet uit wil... tsja... dat zet kwaad bloed he? Of die 90 die geprobeerd heeft het Saeghuys af te fikken... Het komt gewoon nooit meer goed met 90's et moi...Je mag wel es een rondje in de mijne. Was helaas verhindert anders was ik zeker gekomen. Ik zag net de foto`s van de locatie en dat leek mij een uitstekende keuze.