Misschien wil niemand wel in een 20+jaar oude bmw/merc rijden: dan zijn onderdelen ook niet schaars....Leveren BMW en Mercedes misschien na 20 jaar nog onderdelen, omdat ze die na een kwart eeuw nog steeds op nieuwe modellen monteren ?
Misschien wil niemand wel in een 20+jaar oude bmw/merc rijden: dan zijn onderdelen ook niet schaars....Leveren BMW en Mercedes misschien na 20 jaar nog onderdelen, omdat ze die na een kwart eeuw nog steeds op nieuwe modellen monteren ?
Die $300 permaand zegt helemaal nada niks. In Duitsland kan je blijkbaar ook goedkoop leasen naar ik lees. Maar zonder looptijd, intitiële aanbetaling, restbedrag etc. is er werkelijk geen klap van te zeggen. Laat staan of FCA zijn ''broek er aan gaat scheuren'' dunkt me. Een beetje tendentieuze opmerking derhalve. Bij mij is het glas halfvol in elk geval.Enkel op de thuismarkt doet de Giulia het goed en dat is ook logisch. Voor de rest gooien ze hier en daar met ongeziene acties voor een nieuw model. In de VSA bijvoorbeeld kan je hem al leasen voor minder dan 300 dollar/maand. Ze weten nu al dat ze er financieel hun broek aan gaan scheuren. Eind deze maand gaat meneer Marchionne de plannen uit de doeken doen voor de komende jaren. Een SUV voor 7 personen zou bevestigd gaan worden maar daar zit ik niet op te wachten, wel op de beloofde Alfetta, GTV en Spider maar die zullen wel door gebrek aan middelen op de lange baan geschoven worden ...
?! Dat lijkt me zowat het enige dat Marchionne tot dusver *niet* beloofd heeft?... wel op de beloofde Alfetta, GTV en Spider maar die zullen wel door gebrek aan middelen op de lange baan geschoven worden ...
Nu wel?: According to Motor Trend, Alfa Romeo isn't giving up on its flagship luxury car. Instead, Alfa is offering some sweet deals on Giulia leases, which are now as low as $299 a month for a 2-year lease. That's Ford Fusion and Honda Accord money for a car that costs nearly double the price.Die $300 permaand zegt helemaal nada niks.
Komt niet van mij maar van deze tester (copy/paste prohibited):Zullen we met elkaar afspreken het woord 'emotioneel' in deze context niet meer te gebruiken? Wat een misplaatste jeukterm is dat zeg.
Toch wel. Kijk maar eens goed naar de FCA roadmaps die regelmatig in het Klaverblaadje verschijnen.?! Dat lijkt me zowat het enige dat Marchionne tot dusver *niet* beloofd heeft?... wel op de beloofde Alfetta, GTV en Spider maar die zullen wel door gebrek aan middelen op de lange baan geschoven worden ...
Zonder enige aanbetaling en zonder enig restbedrag?Nu wel?: According to Motor Trend, Alfa Romeo isn't giving up on its flagship luxury car. Instead, Alfa is offering some sweet deals on Giulia leases, which are now as low as $299 a month for a 2-year lease. That's Ford Fusion and Honda Accord money for a car that costs nearly double the price.Die $300 permaand zegt helemaal nada niks.
Sorry maar niets van dat alles zie ik als "beloofde Alfetta, GTV en Spider". Ik zie dat eerder als een interpretatie van jou, van een interpretatie in klaverblaadje.Toch wel. Kijk maar eens goed naar de FCA roadmaps die regelmatig in het Klaverblaadje verschijnen.?! Dat lijkt me zowat het enige dat Marchionne tot dusver *niet* beloofd heeft?... wel op de beloofde Alfetta, GTV en Spider maar die zullen wel door gebrek aan middelen op de lange baan geschoven worden ...
Bijvoorbeeld in KB 156 staat vermeld dat tegen midden 2020 de volgende modellen gaan uitkomen: een E sedan (waarschijnlijk Alfetta), een C en E SUV, een C hatchback (Giulietta) en 2 specials, een coupé (GTV, Brera of 6C) en een cabrio (Spider). Vorige zomer sprak ik met Marco Fazio en die zei dat er een Alfetta in de planning zat maar dat ze eerst goede verkoopcijfers moesten halen met de Giulia alvorens die groen licht zou krijgen ...
Er ligt in ieder geval alweer 1 exemplaar op de NL sloop. Hopelijk kan de bestuurder het na vertellen![]()
![]()
klik