Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

Laten zoals het nu is.
21%
52
Laten zoals het was.
28%
69
Laten zoals het was maar met de toegevoegde optie voor de topic-starter om te bepalen of er wel of niet op zijn post gereageerd mag worden,+ altijd de vraagprijs vermelden.
50%
123

Totaal aantal stemmen: 244
Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

di apr 03, 2007 13:51

Zou het nu nog niet duidelijk zijn dat de forumbezoeker het vernieuwde forum helemaal ruk vindt? Het is veel rustiger op het forum sinds de
moord op het oude forum.
(Ja dat ligt natuurlijk aan het mooie weer van de afgelopen dagen, logisch!)
Maar gewoon volhouden mannen! doordrukken die handel. Het begint hier een beetje op het binnenhof te lijken.
Bah!

Patrick
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

di apr 03, 2007 13:54

Zie jíj iemand lachen...?
Helaas niet nee.... :cry:

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

Roeltje 164

di apr 03, 2007 16:29

Ik mis ook zeker een aantal mensen hier!!! en heb het idee dat de heren "moddereters" bewust het sein rustig aan hebben gehad, nou daar zijn ze dan met vlag en wimpel voor geslaagd, hoeven ze ook minder te doen, lekker makkelijk toch.....
Het bestuur heeft al jaren een hekel aan het forum en is hun een doorn in het oog, dan is hun opzet om een groot gedeelte van het plezier van een hoop forummers te vernaggelen i.d.d gelukt en als je G & G eens bekijkt wat het aanbod is en er gevraagd wordt is dat de welgemene vlag op een strontschuit, haal dan alles weg, want dit is een aanfluiting 1e klas, beetje kortzichtig allemaal......
Je kan altijd nog op Alfaforum je spullen vragen en aanbieden om eens een deur in te trappen, nood breekt wetten, eigen schuld.
* Roel die nog steeds verontwaardigd is over de halsstarigge houding van de SCARB op dit punt...*

Gr Roel :wink:

Andretti Molletti

di apr 03, 2007 16:31

Snelle reflexen zijn soms wel handig ;)

ondertussen wachten we noodlijdend...

Gelukkig heb ik mijn vrienden, auto's, vriendin en kids nog dus ik vermaak me wel, ook zonder forum ;)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 03, 2007 16:49

Even om alle misverstanden te vermijden :wink: Wij hebben (gelukkig) helemaal geen sein gekregen, maar ik ben van oordeel dat jullie het recht hebben jullie mening te verkondigen in dit topic. Echter, terugdraaien van de beslissing of wat dan ook, is niet aan ons. Hoop dat jullie dat ook begrijpen.
Misschien is het, achteraf bekeken, net een beetje ongelukkig dat de nieuwe G&G samen valt met de aanstelling van nieuwe moderators. Het éne heeft namelijk niets met het andere te maken (als lijkt dit misschien zo) :wink:
Jammer dat enkelen dit koppelden aan een rondje "nieuwe moderatortjes jennen", daardoor lijkt het nu alsof wij er met de zeer grove borstel door gaan. En niks in minder waar.
De uitspraak dat "wij opdracht hebben de boel grondig uit te mesten" en "dat wij bepalen wat goed is voor jullie" is dan ook behoorlijk uit de lucht gegrepen.

Dan nog even dit (los van dit topic, maar ook actueel) : postings die vervangen worden door "..." of "hier stond een nuttige tip" verwijder ik, ten behoeve van de leesbaarheid van het forum en de sfeer. Eventuele reacties op wat er STOND zijn dan echt niet meer relevant en kunnen dan moeilijk blijven staan. Maar da's dan vooral te wijten aan diegene die z'n tekst terug verwijderde, en niet aan de moderators :wink: Dus: of post niets, of laat het staan

En nu ga ik me weer met de Alfa hobby bezig houden, 't is mooi weer !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 03, 2007 17:17

Dirk - Giulia2000TS

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 03, 2007 17:22

@ Michel; ik heb ook niet de indruk dat t gros van de forumgebruikers de moderators als de boemannen ziet...Jullie aanstelling+opdoeken van 'te koop...' is misschien idd wat ongelukkig gekozen qua tijdstip.

Maar en dat moet me wel van t hart; Zonder de gewraakte rubrieken is het een stuk minder druk.... :? Jammer...
En ja dat de nieuwe opzet niet echt werkt volgt uit dit voorbeeld:
Geert Ploeger zocht vorige week met spoed een hoofdremcilinder voor zn rees TS. Nah heb ik liggen dus maar ff reageren. Had deze add nu in de 'oude' gezocht gestaan had ik wellicht al gezien dat bv Diele/Yuri/Graffiaturo/pickyour75sloper al hadden gereageerd ,had ik mezelf de moeite/tijd/Mb's :lol: kunnen besparen.
Tuurlijk kleine moeite, weet ik ook.Maar in de oude situatie was t gewoon eenvoudiger (en een stuk informeler/gezelliger)
Voor t zelfde geld is er over 14 dagen iemand die ook een hrc voor zn 75 zoekt en destijds t topic las; Die contacteert als ie een beetje goochem is een van voornoemde reageerders (die had jij toch nog liggen?) en hupla weer iemand geholpen..toch? :wink:
Mi is het niet onverstandig dat t bestuur nog eens uitvoerig naar de genomen beslissing kijkt...?

Voor de rest; keep up the good work! :thumbs:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 03, 2007 19:11

Misschien stomme vraag: zijn er ook leden van het bestuur hier op het forum? Weten hun wel wat er speelt hier?
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Roeltje 164

di apr 03, 2007 20:02

@ Michel; ik heb ook niet de indruk dat t gros van de forumgebruikers de moderators als de boemannen ziet...Jullie aanstelling+opdoeken van 'te koop...' is misschien idd wat ongelukkig gekozen qua tijdstip.

Maar en dat moet me wel van t hart; Zonder de gewraakte rubrieken is het een stuk minder druk.... :? Jammer...
En ja dat de nieuwe opzet niet echt werkt volgt uit dit voorbeeld:
Geert Ploeger zocht vorige week met spoed een hoofdremcilinder voor zn rees TS. Nah heb ik liggen dus maar ff reageren. Had deze add nu in de 'oude' gezocht gestaan had ik wellicht al gezien dat bv Diele/Yuri/Graffiaturo/pickyour75sloper al hadden gereageerd ,had ik mezelf de moeite/tijd/Mb's :lol: kunnen besparen.
Tuurlijk kleine moeite, weet ik ook.Maar in de oude situatie was t gewoon eenvoudiger (en een stuk informeler/gezelliger)
Voor t zelfde geld is er over 14 dagen iemand die ook een hrc voor zn 75 zoekt en destijds t topic las; Die contacteert als ie een beetje goochem is een van voornoemde reageerders (die had jij toch nog liggen?) en hupla weer iemand geholpen..toch? :wink:
Mi is het niet onverstandig dat t bestuur nog eens uitvoerig naar de genomen beslissing kijkt...?

Voor de rest; keep up the good work! :thumbs:
Grtz,fRank
Respect voor de moddereters, ik herzie mijn mening daarover Michel, maar zo zie ik het ook, zonder te zagen maar goed, het is iets om over na te denken, het hoort er nu éénmaal bij dat je snel kan reageren of lezen wat je nodig hebt of wil verkopen en bijbehorend commentaar is vaak ook aleen maar leerzaam en van het bestuur lezen ze veel maar reageren ze weinig heb ik!! de indruk, Theo Meinster komt hier af en toe en vaak om wat te melden en te lezen ( geen probleem hoor!! ) en Dhr. Gerrit Mobach heeft dit jaar 11 keer gepost.. dus hij komt wel eens hier.... om te lezen want hij is zeker op de hoogte , meerder bestuurleden zou ik niet weten maar dat er wordt gelezen is duidelijk... * Roeltje die hoopt dat ie niet wordt afgeschoten op de volgende vergadering, maar er wel wat vragen aan gaat wagen... omtrent het forum * :roll:

gr Roel :wink:

ciclista
Guru
Guru

di apr 03, 2007 20:06

Theo Meinster leest regelmatig mee, heeft hij me wel eens verteld, post niet veel. Dinky Boy zit in de evenementen commissie en spreekt de bestuursleden dus ook vast wel.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 03, 2007 23:44

Op m'n werk forum lezen & bijhouden: voordat G&G kwam en te koop/gevraagd verdween had ik 's avonds als ik de pc weer aanzette altijd 3 en soms 4 pagina's "berichten sinds je laatste bezoek". Dat zijn dus de berichten tussen 17.00 uur en (ongeveer, soms later, soms vroeger) 22.00 uur. Verder betrap ik me erop dat ik G&G nooit bezoek.

Hopelijk sta ik niet alleen en trekt het bestuur de juiste conclusie: het forum heeft ingeboet door de invoering van G&G vind ik. Dat de papieren versie verdwenen is, is jammer maar begrijpelijk. Waarom niet en-en, dus een G&G op de site én de beide forum-onderdelen? Met de recente uitbreiding van de moderatie zou dat toch moeten kunnen?
It's not easy, being green (kermit)

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 04, 2007 00:22

Post je advertentie commentaar in Gespot! Linkje er bij en klaar....... kick-off: Klikkkerdeklik

Beetje hulp om dit G&G-topic in Gespot van de grond te krijgen is natuurlijk altijd welkom! :D :wink:
Dirk - Giulia2000TS

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 04, 2007 00:29

Post je advertentie commentaar in Gespot! Linkje er bij en klaar....... kick-off: Klikkkerdeklik

Beetje hulp om dit G&G-topic in Gespot van de grond te krijgen is natuurlijk altijd welkom! :D :wink:
Da's wat ik riep, eerder in dit topic:
Maar het blijft voor iedereen toch mogelijk om op het forum vragen te stellen/beantwoorden omtrend geadverteerde waar?
Oké de drempel om dat te doen ligt wellicht iets hoger maar toch...
:mrgreen: 8)

PS een permanente link naar G&G op het forum-gedeelte van de site, die geopend wordt in een nieuw IE (Mozilla, Safari of wat-je-wil-browservenster) zou ook al handig zijn...

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

wo apr 04, 2007 00:55

PS een permanente link naar G&G op het forum-gedeelte van de site, die geopend wordt in een nieuw IE (Mozilla, Safari of wat-je-wil-browservenster) zou ook al handig zijn...
Die staat er toch? Of bedoel je dat je er eentje wilt in het rijtje FAQ-Zoeken-Gebruikerslijst-etc.?
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 04, 2007 01:03

Die staat er toch? Of bedoel je dat je er eentje wilt in het rijtje FAQ-Zoeken-Gebruikerslijst-etc.?
Hier op bedoel ik... En willen is een groot woord hoor, het zou wél handig zijn imho :wink:

Edith:
Ik lees "reacties na laatste bericht"....
Dat doen meer mensen denk ik.
Het is zóveel meer gemakkelijk om dan ook op een eventuele G&G-link te klikken..... En die staat er niet :?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”