yepsOeh, stoer! Wel een gloeiplug-ding gehaald en een reserve plug? Sleuteltje om pluggen te wisselen?
Ik ook, maar mijn vriendin heeft ook niet veel vertrouwen in de 155 (helaas ) wat erin resulteerd dat ze nergens alleen in mijn auto durft te rijden (wat ze wel doet in de Volvo van mn moeder). Een 156 heeft ze meer vertrouwen in (ookal zijn die gevoeliger), plus dat ik iets meer luxe wil. En voor de prijs van een 155 G3 kan ik voor iets meer een 5jr jongere 156 kopen. Dus dan is de keuze niet zo moeilijk meer. Ik bekijk het zo; ik bespaar straks zoveel, dat ik kan sparen voor een oldtimer Alfa en misschien blijft de 155 gewoon, schors ik hem en knap hem de komende jaren op.jammer Rob,
Ik ben juist druk bezig om een g3 155 af te maken. 156 is leuk maar mijn ben gewoon gek op de 155
Zo is dat.Fijne vriendin heb je dan... het is graag of niet, toch?
Ik heb geen klachten hoorÈèn klein klachtje over de 155 en het zou bij mij gelijk afgelopen zijn,mag je er alleen nog naast zitten
Zo is hetIk heb geen klachten hoorÈèn klein klachtje over de 155 en het zou bij mij gelijk afgelopen zijn,mag je er alleen nog naast zitten
Tot vanavond he schat
Groetjes,
Marc
Ik doe het niet voor haar hoor, t is een vertekend beeld, ze vind de 155 echt wel een fijne auto. Ik doe het vooral omdat ik luxer en goedkoper wil rijden.Fijne vriendin heb je dan... het is graag of niet, toch?
Ook de mijne bivakeert nu bij Alfacentrowaar hebben jullie je ALFA 155 in onderhoud?
Njah je ouders hebben in ieder geval een goede smoes, die zijn ws al 50 plusIk doe het niet voor haar hoor, t is een vertekend beeld, ze vind de 155 echt wel een fijne auto. Ik doe het vooral omdat ik luxer en goedkoper wil rijden.Fijne vriendin heb je dan... het is graag of niet, toch?
En Volvo, tsja, we hebben er al 3 thuis (mn moeder n S80, mn vader een V70 en mn broertje een 480) en die rijden gewoon lekker, zeker op de lange afstand. Die S80 ga ik misschien ook mee op vakantie.
Hmm, plankgas 90 in z'n 3 en dan zo'n 850 Km
Hij gaat toch al sinds 2003 elk voorjaar met de caravan erachter naar Hardewijk (vanaf doetinchem) en elke zomer naar zuid Frankrijk.
Pics moet ik ff opzoeken, heb ik niet zoveel.