Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Foto's Squadra Bianca

vr feb 11, 2005 18:34

Wil je ze scannen Theo?

groet,

Bartman
Ben jij a.s. zondag in Houten, dan kan ik wel wat foto's meenemen, kun je gelijk zien of het wat is??
Theo Romeo
Afbeelding

Bartman
Guru
Guru

RE: Foto's Squadra Bianca

di feb 15, 2005 00:55

Meer foto's welkom hoor.... :D

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo feb 16, 2005 23:03

BJ,
Heb er zat, maar kan ze niet mailen wegens duurt EEUWEN!!!!!!!
En heb ze gewoon in mappies zitten, weetjewel, jaar 0 storage system.....
Vanaf '95......
En ook van mijzelf aan het gummen in 99...... Tijdens clubweekend.... De nieuwe Senna Zuurbier...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Slinger
Advanced Member
Advanced Member

di apr 10, 2007 14:01

even een oud topic opgerakeld :oops:
maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog foto's zijn van de echte beginjaren van Squadra, de tijd met David 't Hart etc.
Het allereerste begin dus, lijkt me echt leuk om te zien.
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 10, 2007 15:09

Probeer Louk Termijtelen in Oosterbeek eens, Squadra rijder niet helemaal van het eerste uur, maar wel bijna. En zo zijn er nog wel een paar...
John van Nek zal het nodige hebben en weten, tja David Hart ook wel (en Marco Bakker niet te vergeten...), Hans Uljee (vader van Gaby).
En misschien heeft Christiane Admiraal wel wat nog in haar archief. Zij deed destijds de administratie voor SB (heb ik nog kontakt mee, woont nu aan de andere kant van het Kanaal), en heeft ook nog zelf gestuurd meen ik. Familie Huisman niet te vergeten was ook erg fanatiek. Familie Violier als tuners, SAVALI uiteraard..

Er moet genoeg op te duikelen zijn voor een serie verhalen...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 11, 2007 01:00

BJ, ik heb dus best veel foto's, en nog een mooie poster van rond '87 geloof ik. Als je in de buurt ben, laat weten, mag je lenen!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely

_Pieter_
Guru
Guru

do apr 12, 2007 11:37

Is er ook een archief van foto's / deelnemerslijsten / uitslagen van de Trofeo uit de jaren '90?
Ik probeer namelijk achtergrond info te zoeken over mijn GTV.
Wat interessant zou zijn, is zien of ie ooit geraced heeft, en wie de eigenaar was/waren in de jaren '90.

Het gaat om deze auto, en dan in de periode voor 1999 (deze foto is van 1999).
Oorspronkelijk was de auto creme wit van kleur.

Afbeelding

Alle tips zijn zeer welkom!

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

Cucci 11
Advanced Member
Advanced Member

do apr 12, 2007 12:12

Is er ook een archief van foto's / deelnemerslijsten / uitslagen van de Trofeo uit de jaren '90?
Ik probeer namelijk achtergrond info te zoeken over mijn GTV.
Wat interessant zou zijn, is zien of ie ooit geraced heeft, en wie de eigenaar was/waren in de jaren '90.

Het gaat om deze auto, en dan in de periode voor 1999 (deze foto is van 1999).
Oorspronkelijk was de auto creme wit van kleur.

Afbeelding

Alle tips zijn zeer welkom!

Groeten, Pieter
GTV42.0 even mailen. Ik denk dat hij wel wat meer weet!
via: databbase@gtv6demoruns.nl

Succes.

mvg,

André
33,33SW,155,156,156SW,164TS,GT,GTV6,Giulia,Bertone,Alfetta QO2.0i

_Pieter_
Guru
Guru

do apr 12, 2007 12:40

GTV42.0 even mailen. Ik denk dat hij wel wat meer weet!
via: databbase@gtv6demoruns.nl

Succes.

mvg,

André
André,

Dank voor je tip.
Echter, deze foto komt van het register vandaan.
Het spoor houdt op bij 1999.
De periode erna is niet interessant, en/of helemaal bekend. De periode ervoor, daar gaat het om.
Dus vandaar deze oproep, die hopelijk gelezen wordt door mensen die de begindagen van de Alfa racerij in Nederland hebben meegemaakt.
Wellicht gooi ik m over een tijdje ook op gehoord&gelezen.

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 12, 2007 17:21

deze foto is van een vrij rijden evenement op het spettacolo in '99.
Ik zat toen reeds middenin de Trofeo en kan me onmogelijk een dergelijke auto herinneren. Er was een witte racer, Het Beest, van Jos Hugense en die is volgens mij naar Gerard Baggermans gegaan.Verder de blauwe van Ron Simons.
Meer weet ik er zo niet. Even check op de foto's van het Italia a Zandvoort 99 (ik reed zelf Squadra toen): Nee, alleen die twee op de grid.
Wat is het kenteken?

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 13, 2007 09:29

Rik: kleine correctie: Jos Hugense heeft bij mijn weten het beest nog steeds, laatste keer dat ik kontakt met hem had afgelopen jaar nog wel in ieder geval. De auto van Gerard is mijn voormalig auto, die via -via (Bert Jonker heeft hem van mij gekocht en even mee gereden, na een tijdje doorverkocht aan Gerard) door Gerard gekocht is toen zijn 75 toch wel erg kroepoek uit een crash kwam...(was in mijn bezit zwart met eerst groene neus, later oranje, en met ondersteuning (met goed resultaat) door Jan Berfelo( eerste jaar gedeelde eerste plaats standaardklasse, 2e jaar 1e, 3e jaar minder actief maar toch nog 3e))
Is wel een hoop aan gemodificeerd natuurlijk, destijds was het een standaardklasse auto. en die klasse bestaat niet meer in de Trofeo..(sorry..Challenge..)

En vergeet de GTV6 van Marcel van de Linden, later in handen van Tappel gekomen niet!

Dus start Trofeo reden er 4 GTV`s:
de mijne GTV-4 standaardklasse, Jos Hugense met Het Beest GTV-4 modified, en Marcel van de Linden en Ron Simons GTV-6 Modified plus .

Deze rode GTV heeft nooit aan de Trofeo mee gedaan. (uitslagen van de eerste jaren trofeo heb ik nog wel in mijn archief, ergens..)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

_Pieter_
Guru
Guru

za apr 14, 2007 21:20

@vV, dank voor het uitzoeken! :thumbs:
Gaaf dat er mensen al zo lang betrokken zijn bij het racen. Ik ben gelukkig nog jong dus kan nog vele jaren mee... :D

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za apr 14, 2007 21:32

@vV, dank voor het uitzoeken!
graag gedaan !!( overigens niets uitgezocht, alles uit geheugen..!)

Slinger
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 07, 2008 23:15

Een soortgelijk topic is nu bezig op Alfaspeed
Dus als iemand nog ingescand materiaal heeft liggen 8)
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”