Wa's da?ik mis de fiets...........
Wa's da?ik mis de fiets...........
Dat ding wat gigantisch in de weg staat als ik weer eens in mijn (veel te volle) schuurtje moet zijnWa's da?ik mis de fiets...........
Wat niet past, maken we gewoon even pasAlles bij elkaar meer dan in deze poll past...
Puur forensen ongeveer 50.000 km, anders zakelijk denk ik nog eens 30.000, met de oprij-Ford ook zeker wel 15.000, plezierritjes zonder doel ook wel 15.000 en daar ga je al over de ton heen.
Brutale vraag misschien, maar waar rij je allemaal naartoe dan? Ik besteed iets van 4000 km per jaar aan woon-werk en dan dus nog 9000 km (buiten vakanties om) aan privé-kilometers...alles bijelkaar zo'n 50.000 kilometer gemaakt in een 33.
(puur voor de lol en prive eigenlijk, mijn werk ligt nog geen 5 kilometer hier vandaan).
Ik was ook al aan het rekenen, dat is >500 euro per maand aan benzine, zou in elk geval een substantieel deel van míjn inkomen zijn.Brutale vraag misschien, maar waar rij je allemaal naartoe dan? Ik besteed iets van 4000 km per jaar aan woon-werk en dan dus nog 9000 km (buiten vakanties om) aan privé-kilometers...alles bijelkaar zo'n 50.000 kilometer gemaakt in een 33.
(puur voor de lol en prive eigenlijk, mijn werk ligt nog geen 5 kilometer hier vandaan).