@ aernoudt : ik denk dat iedereen ondertussen weet dat de 75 voor jouw de ultieme alfa is, en daar heb ik alle respect voor !
dat je al de rest maar niets vind is een mening dewelke je uiteraard mag verkondigen, daarvoor dient een forum onder andere ...
maar is het nu echt nodig om in een ondertussen toch wel lange rij topics ( en diverse fora) zowel de 159 als de brera constant ' af te z**ken' alsof er niets goed aan is ?
ik word daar, als bezitter van z'on nieuwe alfa, en waarmee ik trouwens perfect gelukkig ben, een beetje moedeloos van
Dat geeft maar weer aan dat er slecht gelezen wordt...
1. De 75 is niet de ultieme Alfa (voor mij).
2. De huidige 'Alfa's' verdienen de naam Alfa niet. Ben niet de enige die weer echte Alfa's wil, en zich niet de huidge troep door de keel wil laten duwen. Als velen dat wel voor lief nemen, extra jammer. Mijn favoriete merk wordt er niet beter van door gewoon maar te accepteren dat ze redelijk de weg kwijt zijn in Milaan...
3. Smaken verschillen, daarom maken fabrikanten, en ook Alfa, verschillende modellen. Nu is het echter enkel een merk geworden voor de niet sportieve rijders onder ons. Dat is zonde en geen goede zaak. Van een 166 hoeven ze voor mij echt geen race auto versie te maken
Maar op z'n minst 1 sport-model zou toch wel mogen...
4. Vind een Brera een fraaie/aparte auto om te zien en een 159 ook
5. De meesten die menigen hebben, blijken er vaak niet eens mee gereden te hebben... hoe kun je dan een mening vormen (afgezien van of je hem mooi vindt om te zien) ? Dat komt ook op dit forum, maar nog veel meer op enkele andere plekken, voor
6. Deel van de mensen die er dan wel mee gereden heeft heeft enkel in de 145/156/147/155/156 serie gereden, en nog nooit in een Giula, 75, ... Dan kun je echt een mening vormen... (behalve dan hoe het rijdt versus een Golf oid...)
Dat jij genoegen neemt met de huidige rommel, die enkel nog een fraai jasje hebben, zegt meer over jou dan over mij.