nadenken en zogenaamd opgeleide mensen in dienst nemen.Het probleem is dat de meeste bedrijven zoveel mogelijk..................
Ga ervan uit dat techneuten moeten kunnen nadenken en rekenen, deze hoog geclassificeerde mensen moeten dus met een diploma cq opleiding worden aangenomen.
De managers en marketing figuren hebben geen essentiele toegevoegde waarde... hoe duurder hoe beter en als er dan nog een spraakmakend diploma aanhangt dan moet het goed zijn..
Hoe jammer... Een oprecht uit haar ogen kijkende vrouw kan zo'n beslissing vanuit haar hart nemen en deze beslissingen zijn meestal een factor 1000 beter dan de betaalde gestudeerde oplossingen..
Ik zeg het wat plastischer dan Carlo, maar ik heb bij Nissan de intro meegemaakt van de Micra (bol geval) en man man man wat een gezever... ik denk dat heel england en japan er over nagedacht hebben en dat heeft dus niet gewerkt... iets wat je al bij de introductie kon zien, maar niet mocht zeggen..
Laten we design weer eens over aan mensen met gevoel en minder aan gestudeerde zakkenvullers, dan zou het wel goedkomen, de markt koopt immer ook met het hart (onze markt).
De keerzijde zie je in Amerika waar alles van te voren met getalletjes wordt voorspelt... geweldige auto's fantastische markt....