OoopsEuh...de naam is Paul Steeman
..........
greetz
Een tevreden fia...Alfa rijder
Aangepast
OoopsEuh...de naam is Paul Steeman
..........
greetz
Een tevreden fia...Alfa rijder
Daar kun je idd wel eens gelijk in hebben, probeer nu maar eens een 145 1.7 16v boxer te vinden, een goeie dan hé. Die zijn al behoorlijk zeldzaam.1ding weet ik zeker! binnen enkele jaren gaan ze de 145 nog zoeken zeker de boxer modellen !
Maar dan zullen ze net zo zeldzaam zijn als een 33 type 1 of 2 nu!!
Of de 2.0 QV (is wel twinspark) en liefst een originele! Met de originele velgen, zeldzaam!!Daar kun je idd wel eens gelijk in hebben, probeer nu maar eens een 145 1.7 16v boxer te vinden, een goeie dan hé. Die zijn al behoorlijk zeldzaam.1ding weet ik zeker! binnen enkele jaren gaan ze de 145 nog zoeken zeker de boxer modellen !
Maar dan zullen ze net zo zeldzaam zijn als een 33 type 1 of 2 nu!!
De 146 staat nog niet in je onderschrift.......Een zwarte 146 TS 1.4 junior op G3 uit 1998. Vorige week gehaald met een heleboel kleine dingetjes die gedaan moeten worden, ik weet nog niet of het een blijvertje is. Voorlopig is het een leuke zippy auto.
Ohjee! grote schande! gelijk aangepast, bedankt!De 146 staat nog niet in je onderschrift.......Een zwarte 146 TS 1.4 junior op G3 uit 1998. Vorige week gehaald met een heleboel kleine dingetjes die gedaan moeten worden, ik weet nog niet of het een blijvertje is. Voorlopig is het een leuke zippy auto.
Patrick.
Na-apertOhjee! grote schande! gelijk aangepast, bedankt!De 146 staat nog niet in je onderschrift.......Een zwarte 146 TS 1.4 junior op G3 uit 1998. Vorige week gehaald met een heleboel kleine dingetjes die gedaan moeten worden, ik weet nog niet of het een blijvertje is. Voorlopig is het een leuke zippy auto.
Patrick.