Over RWD stond in het artikel dat het onwaarschijnlijk is dat het komt. Te duur ofzo. Hooguit 4WD, maar da's dan weer erg zwaar terwijl er juist geprobeerd wordt de nuova..eehh...prossimo Giulia lichter te maken dan het zwaargewicht van de 159.Ff snel het artikel gescand en het wordt echt een supermooie bak .. alleen nix te zien over rwd, terwijl iedereen erover blijft vallen en alfa het zelf ook heeft aangekondigd (dacht ik ) ... ik zeg gemiste kans
Nog een gemiste kans ... Alfa Romeo Giulia SuperleggeraOver RWD stond in het artikel dat het onwaarschijnlijk is dat het komt. Te duur ofzo. Hooguit 4WD, maar da's dan weer erg zwaar terwijl er juist geprobeerd wordt de nuova..eehh...prossimo Giulia lichter te maken dan het zwaargewicht van de 159.Ff snel het artikel gescand en het wordt echt een supermooie bak .. alleen nix te zien over rwd, terwijl iedereen erover blijft vallen en alfa het zelf ook heeft aangekondigd (dacht ik ) ... ik zeg gemiste kans
Gemiste kans indeed!
Wordt het toch tijd voor een belletje naar Volkswagen.stond gisteren nog te babbelen bij alfa dealer.
Hij speculeerde: opvolger van de 166 hoeven we nog niet te verwachten. Eerst moet alfa snel doorpakken om de mito/giulietta/8C designlijn door te trekken door de 159, lees Giulia. Als het te lang duurt, valt alfa waarschijnlijk om.
Mee eens, hoewel de wigvorm mij wel weer aanspreekt!Nee bah, dat is niks!
Kijkt veel te lief, en veel te bol. Design mag wel wat onderscheidender...