Alfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Algemene Voorwaarden Forumgebruik

vr okt 07, 2005 13:05

By the way: er is binnenkort nog een leuk evenement van de XXXXXXXclub in XXXXX
gehouden op XXXXXXX. Iedereen met een XXXXX is welkom! :wink:
Zooooooooooo hey......JIJ DURFT! :jumping:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Alfasassie

RE: Algemene Voorwaarden Forumgebruik

vr okt 07, 2005 13:15

Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de moderators, de webmaster of de SCARB, behalve bij de berichten die door of namens dezen geplaatst zijn.
Mee eens met sudregister..

Kleine notitie.. hoe kunnen wij controleren als gebruiker of een topic 'namens' een webmaster of een moderator is geplaatst?

Ben van mening dat een ieder voor zichzelf spreekt.. en men ook dus niet namens een andere moderator kan spreken... die komen hier ook zelf.. (anders is het geen moderator) en kunnen zelf hun woordje wel doen..

Geldt voor iedereen.. dus ook voor de mods???

Groetjes Saskia

SPIDERVELOCE1750

vr okt 07, 2005 13:35

Algemene voorwaarden of niet ... Ik blijf gewoon lekker veel reklame voor de Club maken op niet-SCARB evenementen 8)

@Yvo : Bedoel je de megaeroticabeurs in Gent binnenkort ? :wink:

Kristal

bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr okt 07, 2005 13:39

ik denk niet dat we gebaat zijn met enige vorm van cenuur
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

Yvo
Guru
Guru

vr okt 07, 2005 14:20

Algemene voorwaarden of niet ... Ik blijf gewoon lekker veel reklame voor de Club maken op niet-SCARB evenementen 8)

@Yvo : Bedoel je de megaeroticabeurs in Gent binnenkort ? :wink:

Kristal
Verdomd, jij hebt ook alles door :wink:
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 07, 2005 15:44

Ik denk niet dat iemand van de mods bezwaar zal hebben als enkele forummers via dit medium afspreken om een pint te drinken, op een tijdstip dat er toevallig ook een SCARB evenement doorgaat. Denk dat we allemaal niet zo zwaar moeten tillen aan die "regels", die zijn er gewoon om op terug te vallen als het echt nodig is.
Er liep toch ook een topic over het Loo tijdens 't SS ? Moet toch kunnen, zeker als er ook een aantal forumvrienden heen gaan.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

TheoM
Member
Member

vr okt 07, 2005 16:07

Helaas regeltjes en voorwaarden heb je gewoon nodig. De voorwaarden zijn opgesteld in samenspraak met de moderators, de webmaster en het bestuur van de SCARB. We zitten hier niet op een algemeen forum maar een forum van de SCARB. Wij zijn met z'n allen zeker niet bang voor concurrentie. Maar promoten is weer een ander verhaal. Albert Hein zeg toch ook niet dat je boodschappen moet gaan doen bij de Edah. Maar b.v. de huishoudbeurs zullen zij wel promoten.

Kortom het zal allemaal niet zo'n vaart lopen. En volgens mij denken de meeste forum gebruikers er ook zo over. Bij het plaatsen van dit bericht hebben 280 gebruikers de topic gelezen. Mensen die vragen hadden konden direct met mij contact opnemen via een PB of email. Ontvangen reacties tot nu toe: nul!

met vriendelijk groet,
Theo Meinster
Hoofdredacteur van Het Klaverblaadje
2001 Spider 2.0 TS - 1973 GTV2000

Luc33
Guru
Guru

vr okt 07, 2005 16:10

Ach, het is mooi weer, de alfa doet het goed en het weekend staat voor de deur. Er moet toch iets overblijven om over te @#@#%^% :twisted:
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 16:45

Helaas regeltjes en voorwaarden heb je gewoon nodig. De voorwaarden zijn opgesteld in samenspraak met de moderators, de webmaster en het bestuur van de SCARB. We zitten hier niet op een algemeen forum maar een forum van de SCARB. Wij zijn met z'n allen zeker niet bang voor concurrentie. Maar promoten is weer een ander verhaal. Albert Hein zeg toch ook niet dat je boodschappen moet gaan doen bij de Edah. Maar b.v. de huishoudbeurs zullen zij wel promoten.

Kortom het zal allemaal niet zo'n vaart lopen. En volgens mij denken de meeste forum gebruikers er ook zo over. Bij het plaatsen van dit bericht hebben 280 gebruikers de topic gelezen. Mensen die vragen hadden konden direct met mij contact opnemen via een PB of email. Ontvangen reacties tot nu toe: nul!

met vriendelijk groet,
Jammer dat het op deze manier moet. Beter was geweest om de forumgebruikers ook om advies te vragen. Deze gebruikers maken of breken het forum.

gemiste kans.
156

bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 16:50

het forum is voor en van ons allen. Daarom was het inderdaad wel leuk geweest dat wij als gebruikers ook eens werden gevraagd hoe wij over zulke zaken denken.
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 07, 2005 17:04

Bij het plaatsen van dit bericht hebben 280 gebruikers de topic gelezen. Mensen die vragen hadden konden direct met mij contact opnemen via een PB of email. Ontvangen reacties tot nu toe: nul!

met vriendelijk groet,
Natuurlijk nul reacties via PB of e-mail, en zo hoort het!

Het is een open forum en we bespreken dit soort dingen gewoon in het openbaar!
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 17:13

Andere zienswijze dan??? :roll: Van nu af aan is het dus verboden om als newbie je sjonnie en anita opel tuningsshow hier te promoten. Kijk daar worden we beter van. :wink:

En dan bedoel ik ook WE. Als in wij, 1 club. Dit is niet de rest tegen de scheidsrechter ofzo. Lees eens de eerste beste voorwaarden van elk produkt en zie daar ook allerlei redenen om bepaalde dingen niet te doen. Het zal wel nodig zijn maar niet voor U toch? Wij doen toch gewoon? Dat is toch al gek genoeg? Dus lekker verder posten en ik durf te wedden om een lekkere fles wijn dat er niks gaat veranderen daar door.

(Niet de hele discussie opnieuw hopelijk....... Oja, doe maar rose)
die rose krijg je van mij, wel zelf komen ophalen in het zuiden. kunnen we meteen een keer een evenement meepikken op Spa :wink:
156

Alfasassie

vr okt 07, 2005 17:24

@Theo,

Tuurlijk loopt het niet zo een vaart en blijft in principe alles bij het oude..
Met als enige kanttekening dat er wat moderators zijn.. dat Jorix wat extra hulp krijgt..

Prima, niks mis mee en sta ik 100% achter.. :thumbs:

Wel wat vreemd vind ik het persoonlijk dat er ineens de voorwaarden zijn aangepast.
Waar ik ooit accoord mee ben gegaan is nu ineens aangepast? De manier waarop de voorwaarden nu zijn neergezet komt nogal erg streng en 'regelgericht' over op mij.

Ik kan het idd. via een pb'tje aangeven, maar openbaar is openbaar... bovendien is er een topic gestart dus kan en mag er gereageerd worden..

Als er via een pb'tje naar de leden van het forum was gereageerd (is vast als moderator of webmaster zijnde wel de mogelijkheid toe dat in 1x te verzenden naar alle leden lijkt mij..?) had ik misschien in een pb'tje terug gereageerd..

Persoonlijk denk ik dat van bepaalde dingen jullie als moderators /webmaster zijnde van dit soort dingen wel wat mee kunnen nemen in een volgend project?

Wat willen de gebruikers? Wat zint de gebruikers niet... en vooral.. hoe kan men als club het aantrekkelijker maken/houden.. en eventueel nieuwe donateurs voor de SCARB via het forum aantrekken?

Laten we wel wezen.. het forum is een grote positieve manier voor de Alfisten om samen een leuke hobby uit te voeren, info op te doen en lol te hebben.. en om dat te kunnen blijven doen zal er zowel tussen bestuur en tussen de donateurs (inter)actieve communicatie mogelijk moeten kunnen zijn..

Het bestuur maakt de dingen mogelijk voor de donateurs, maar is zeker wederzijds..
Datzelfde zou toch qua moderators/webmaster en de leden van een forum moeten kunnen?

Dat niet iedereen die dit leest reageert is logisch.. reageer jij overal op wat je leest Theo??

Groetjes Saskia

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 07, 2005 17:25

@Theo,

Tuurlijk loopt het niet zo een vaart en blijft in principe alles bij het oude..
Met als enige kanttekening dat er wat moderators zijn.. dat Jorix wat extra hulp krijgt..

Prima, niks mis mee en sta ik 100% achter.. :thumbs:

Wel wat vreemd vind ik het persoonlijk dat er ineens de voorwaarden zijn aangepast.
Waar ik ooit accoord mee ben gegaan is nu ineens aangepast? De manier waarop de voorwaarden nu zijn neergezet komt nogal erg streng en 'regelgericht' over op mij.

Ik kan het idd. via een pb'tje aangeven, maar openbaar is openbaar... bovendien is er een topic gestart dus kan en mag er gereageerd worden..

Als er via een pb'tje naar de leden van het forum was gereageerd (is vast als moderator of webmaster zijnde wel de mogelijkheid toe dat in 1x te verzenden naar alle leden lijkt mij..?) had ik misschien in een pb'tje terug gereageerd..

Persoonlijk denk ik dat van bepaalde dingen jullie als moderators /webmaster zijnde van dit soort dingen wel wat mee kunnen nemen in een volgend project?

Wat willen de gebruikers? Wat zint de gebruikers niet... en vooral.. hoe kan men als club het aantrekkelijker maken/houden.. en eventueel nieuwe donateurs voor de SCARB via het forum aantrekken?

Laten we wel wezen.. het forum is een grote positieve manier voor de Alfisten om samen een leuke hobby uit te voeren, info op te doen en lol te hebben.. en om dat te kunnen blijven doen zal er zowel tussen bestuur en tussen de donateurs (inter)actieve communicatie mogelijk moeten kunnen zijn..

Het bestuur maakt de dingen mogelijk voor de donateurs, maar is zeker wederzijds..
Datzelfde zou toch qua moderators/webmaster en de leden van een forum moeten kunnen?

Dat niet iedereen die dit leest reageert is logisch.. reageer jij overal op wat je leest Theo??

Groetjes Saskia
goed verwoord :!:
156

kroehlur

vr okt 07, 2005 17:29

Voor mij is dit jaar het KB en het forum wat ik van mijn donateurschap uithaal. Niets mis mee. Ik was gewoon niet in de gelegenheid om naar een evenement te komen en dat zal voor de rest van dit jaar zo blijven.

Ik vind het forum dus een integraal onderdeel van mijn lidmaatschap en vind dus ook dat het forum van "ons" is en niet een promotiegereedschap voor de SCARB of wat dan ook. Laat ons als gebruikers dus meebeslissen hoe dinge hier gebeuren.

tsja.....

oh - en jasparon - hoef de foto in je sig zo groot te zijn?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”