- 1
Auto is verkocht en heeft helaas plaats moeten maken voor een GTV en dat is zeer onprettig
succes
Tymen QV
Ik vrees dat er weinig up to date gaat worden gehouden. De topic starter is al enige tijd niet meer actief hier.Als je dit up to date wil houden, moet je bij mij even wat wijzigen. De 1.8 16v is niet meer. Hier is een 146 1.9 JTD uit 2000 voor in de plaats gekomen in de kleur Verde Artico
Greetz,
Bas
Het schijnt een probleem te zijn om een post van 'eigenaar' te veranderen. In vorige vergelijkbare gevallen is er een nieuw topic voor gemaakt.Daar is met overleg met een moderator toch uit te komen lijkt me.....
Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld Alfagek Bas topicbeheerder te maken?
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Patrick.
Klopt, maar dat is denk ik omdat het makkelijker is. Het zou met wat goede wil best mogelijk moeten zijn.Het schijnt een probleem te zijn om een post van 'eigenaar' te veranderen. In vorige vergelijkbare gevallen is er een nieuw topic voor gemaakt.Daar is met overleg met een moderator toch uit te komen lijkt me.....
Patrick.
De makkelijkste oplossing is die zoals we dat bij het boekentopic hebben gedaan: iemand met tijd en zin (het kost af en toe even flink tijd) maakt/bewerkt de index. Bewerken: open de bestaande index met de quote-knop, bewerk de tekst en stuur het resultaat naar de mods. Zij kunnen de aangeleverde tekst met alle tags in de openingpost plakken. Voordeel hiervan is dat als de indexmaker er mee stopt het door een ander weer overgenomen kan worden, zonder complexe trucjes en riskante databasemanipulaties om een bericht (opnieuw) aan een andere gebruiker te hangen. En euh... niet direct bij iedere anvulling/wijziging maar eens in de zoveel tijd.Daar is met overleg met een moderator toch uit te komen lijkt me.....
Het antwoord staat in de eerste regel van de openingspostWat is het doel? Bijhouden hoeveel 145/6'ers nog op de Nederlandse wegen rijden of hoeveel 145/6-bezitters hier vertoeven?
Jij dus niet? Zo moeilijk is het niet om eens in de zoveel tijd een bijgewerkt overzichtje aan te leveren.Niemand??