Nope. Tenaamstellingspapierke moest opnieuw aangevraagd, komt asap binnen en dan kan ie op naam..Goed bezig.
En al kilometers gereden?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Grtz,fRank
Nope. Tenaamstellingspapierke moest opnieuw aangevraagd, komt asap binnen en dan kan ie op naam..Goed bezig.
En al kilometers gereden?
Vandaar. Ach als je het ding toch hebt rondslingerenJa dat wist ik, maar hij was ook niet verzekerd en stond nog op naam van de vorige eigenaar. Om gez*ik te voorkomen (je zult net zien dat je wat hebt ermee en ik had mijn woord gegeven er niet mee te rijden zolang) maar ff de ambu aangepikt.Wist je dat een APK-keuring één van de weinige redenen is waarvoor je je met een geschorste auto op de openbare weg mag vertonen? Dus zo'n ambulance-exercitie is dan helemaal niet nodig![]()
2.0iHeren ,
men beweert dat op de 90 een versnellingsbak is geleb\verd met de final ratio van 3,7
Echter ikkan deze niet vinden .
Weten jullie meer ?
Je zou mij er enorm mee helpen !
mail rechtstreeks graag via bakkerij@verhoog.com
Groet Christiaan.
.... heb jij de foto´s nog .....En nog even getoast op de 30 jaren Alfa 90
Gezien de vele ´onderhuidse´ overeenkomsten...heb je dezelfde problemen.Hoe zit het roesttechnisch met de 90? Zelfde pijnpunten als de 75? Zoals de parafan en bij de achterdeuren.
Ligt er uiteraard ook heel erg aan waar ie zn eerste 20 jaar gesleten heeft, mn 1.8 (bj 85, 2006 italo import) is echt vele malen beter dan de org NL 88er 2.5qo die er naast staat.Dat is duidelijk.. Dan hebben alle kunstgrepen die in de folder staan ook niet geholpen.