vertel!Dat kan ik bevestigen!
Net de vrienden van Fed-Ex aan deur met het langverwachte pakketje van Parkside publications..
Dat ziet er echt vreselijk gaaf uit!Ok, hier is het dan. De reeds lang geleden aangekondigde veilingcatalogus van Sotheby´s. Stamt uit 1992. Hardcover, 28 pagina´s Engelse tekst. Beschrijving van de geschiedenis, en natuurlijk fraai fotomateriaal. Gelimiteerde oplage van 300....
Dank je! Dat is het namelijk ook.... Ooit een keer op de kop getikt op Ebay. Daarna nooit meer egrens gezien. En het boek waarjij het topic mee begon, min of meer, heb ik je volgens mij verkocht, via datzelfde Ebay...Dat ziet er echt vreselijk gaaf uit!Ok, hier is het dan. De reeds lang geleden aangekondigde veilingcatalogus van Sotheby´s. Stamt uit 1992. Hardcover, 28 pagina´s Engelse tekst. Beschrijving van de geschiedenis, en natuurlijk fraai fotomateriaal. Gelimiteerde oplage van 300....
Wel via eBay aangeschaft, maar tenzij je B. McCormick uit de VS bent (a.k.a. gr8findz, je zou er bijna niet durven kopen), is het wel van iemand anders gekochtDank je! Dat is het namelijk ook.... Ooit een keer op de kop getikt op Ebay. Daarna nooit meer egrens gezien. En het boek waarjij het topic mee begon, min of meer, heb ik je volgens mij verkocht, via datzelfde Ebay...Dat ziet er echt vreselijk gaaf uit!Ok, hier is het dan. De reeds lang geleden aangekondigde veilingcatalogus van Sotheby´s. Stamt uit 1992. Hardcover, 28 pagina´s Engelse tekst. Beschrijving van de geschiedenis, en natuurlijk fraai fotomateriaal. Gelimiteerde oplage van 300....
Ik heb nog wel wat leuke dingen staan ja. Ik ga binnenkort weer wat foto's maken.... maar goed, op naar de volgende. Heb jij nog wat leuks in de kast staan?