vanavond eens een rondje gereden en ook eens van de gelegeheid gebruik gemaakt om te kijken wat ons compactcameraatje nu in het donker nog kan produceren.
geen topkwaliteit....maar het valt me niet tegen zowel met als zonder tegenlicht
Ga ik zeggen dat het "adembenemend" is...Hoho... het is hier verboten om negatieve commentaren te geven over niet-in-lijn-met-eigen-smaak zijnde modificaties... ik verwacht dus ook louter en alleen uitingen van bewondering!
Klaar om uit te rukken en.....zo snel als de brandweer!!!vanavond eens een rondje gereden en ook eens van de gelegeheid gebruik gemaakt om te kijken wat ons compactcameraatje nu in het donker nog kan produceren.
geen topkwaliteit....maar het valt me niet tegen zowel met als zonder tegenlicht
Zijn volgens mij zijn het HB replica's 6,5J met een ET van 17..!!! Dus dat vereist wel enkele 'passende' wijzigingen..blijft gaaf 7j 14 onder een juul
filmpje op youtube by speedcenter is ook leuk
martijn
Velgen zijn inderdaad van HB in de maat 6,5J X 14 ET18,waarvan de achtervelgen zijn aangepast (afgedraaid).Zijn volgens mij zijn het HB replica's 6,5J met een ET van 17..!!! Dus dat vereist wel enkele 'passende' wijzigingen..blijft gaaf 7j 14 onder een juul
filmpje op youtube by speedcenter is ook leuk
martijn