Mooie quote op de autovisie site:
Ik vind hem erg op de Lexus NX lijken. Ook dit is een prachtig lijnenspel.
Nou daar moet je het maar mee doen....
Ik vind hem erg op de Lexus NX lijken. Ook dit is een prachtig lijnenspel.
Ik ben ook niet zo van de SUV, maar mijn vraag aan de wat negatievere reacties hier: noem mij een andere manier voor Alfa om centen te verdienen/te overleven. Teveel de oren naar ons als old-school liefhebbers laten hangen levert nou eenmaal niet de verkopen op die daarvoor nodig zijn.Ik hou niet van SUV's... Te groot, te zwaar en te hoog. Ik wacht wel op de nieuwe (achterwielaangedreven) Giulietta
Vandaar ook mijn opmerking dat ik hoop dat ze er scheepsladingen van verkopen. Zo lang het maar niet bij mij in de buurt is, zodat ik dat lelijke opgeblazen apparaat niet al te vaak hoef te zien.Ik ben ook niet zo van de SUV, maar mijn vraag aan de wat negatievere reacties hier: noem mij een andere manier voor Alfa om centen te verdienen/te overleven. Teveel de oren naar ons als old-school liefhebbers laten hangen levert nou eenmaal niet de verkopen op die daarvoor nodig zijn.Ik hou niet van SUV's... Te groot, te zwaar en te hoog. Ik wacht wel op de nieuwe (achterwielaangedreven) Giulietta
Er komt wel een Sportswagon en de Veloce is 4wd.Dit wordt de opvolger van mijn 156crosswagon: de Giulia SW Q4 komt er toch niet....
1 van beide zou ook een goede opvolger voor mijn crosswagon zijn.Er komt wel een Sportswagon en de Veloce is 4wd.Dit wordt de opvolger van mijn 156crosswagon: de Giulia SW Q4 komt er toch niet....