Die op MP is Verde Matese oftewel appeltjesgroen. TURBODELTA-116 heeft er 2 in deze kleur, een Alfasud Super en een 5M, hieronder zijn 5M:Er staat momenteel ook een groene te koop op marktplaats, lijkt me haast dezelfde kleur. Groetjes Brianpolly
.
Die op MP is Verde Matese oftewel appeltjesgroen. TURBODELTA-116 heeft er 2 in deze kleur, een Alfasud Super en een 5M, hieronder zijn 5M:Er staat momenteel ook een groene te koop op marktplaats, lijkt me haast dezelfde kleur. Groetjes Brianpolly
Mooi om te zien dat er nog zo veel zijn, het zijn toch weer allemaal andere dan die wat op Zandvoort waren op het SS.een paar sudjes op assen , wie herkent de zijne?
Kijk eens naar de kentekenplaten, deze foto's zijn niet recent.Mooi om te zien dat er nog zo veel zijn, het zijn toch weer allemaal andere dan die wat op Zandvoort waren op het SS.een paar sudjes op assen , wie herkent de zijne?
Dat dacht ik ook maar ik had de platen van de gele en de zilverkleurige ingevoerd en die hebben APK tot 2012, dus ik dacht dat het dan wel een recente foto zou zijn. De eerste foto zal wel ouder zijn.Kijk eens naar de kentekenplaten, deze foto's zijn niet recent.