Ohja ik neem de auto's op in de lijst zoals de eigenaar het mij dicteert. Dus als iemand zegt QV America komt ie er ook zo in
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wordt aangepast KidKleine correctie voor je lijst Tom![]()
038: 75 2.5 Milano Gold | 1988 | Kid | Dave
Misschien een idee om op te nemen wie van Nederland dan wel van België is? Dat laatste zou voor ons wel is interessant kunnen zijn...
Nu stop ik met kopenOow BTW, je bent goed bezig met alfa's kopen laatste tijd, hoe zit het met jouw andere 75...
Zal beetje helpen uitpluizen, en alles is in een Excel blad stekenMmm zou inderdaad wel intressant kunnen zijn, maar zal voor na de examens zijn, want moet ik eerst uitpluizen wie van waar komt...
Tha dat ken ik, al is het bij mij meer op schaal '1/43'Nu stop ik met kopenOow BTW, je bent goed bezig met alfa's kopen laatste tijd, hoe zit het met jouw andere 75...
Heb er genoeg nu, maar zeg nooit nooit natuurlijk.
Mmm in dat geval kan het wel wat sneller gaanZal beetje helpen uitpluizen, en alles is in een Excel blad stekenMmm zou inderdaad wel intressant kunnen zijn, maar zal voor na de examens zijn, want moet ik eerst uitpluizen wie van waar komt...
Zou wel kunnen, maar moet ik eens uitpluizen danIs er hier mogelijkheid om eea in een tabel te gieten? Kunt blijkbaar wel "code" tags gebruiken hier, maar daar heeft den deze gene kaas van gegeten....
Het 75 register organiseert toch (jaarlijks?) een registerdag...?Is er eigenlijk ooit al een bijeenkomst geweest voor uitsluitend 75'ers?
Lijkt me wel leuk...
Van transaxel dag weet ik af, registerdag nietHet 75 register organiseert toch (jaarlijks?) een registerdag...?Is er eigenlijk ooit al een bijeenkomst geweest voor uitsluitend 75'ers?
Lijkt me wel leuk...
En er is bij mijn weten ook een "Transaxle" dag (GTV, 90, 75 etc...).
Moet zeggen dat ik nauwelijks op de site van het register komfoej foej