Ik!RE: MiTo: wie oh wie?
Thanx Lennart!Heel mooi Michel, goede kleur, wielen en koplamp randjes en MA TB
Rijden jullie in België wel over gladde asfalt wegen ???Ondertussen mijn Mito al ingeruild voor iets anders, dronk gemiddeld 10.9 liter benzine en zat na 25000km echt volledig onder de steenslag.
Rijd nu een Lancia Musa Platino met de 1.3 jtd, is iets volledig anders dan de mito maar met geld dat ik uitspaar aan benzine, verzekering, en belastingen wil ik dan een oude Alfa kopen voor de plezier km's
De steenslag is iets waar meerdere non metallic mito's last van hebben, lijkt of de lak niet wil houden op de onderlaagRijden jullie in België wel over gladde asfalt wegen ???Ondertussen mijn Mito al ingeruild voor iets anders, dronk gemiddeld 10.9 liter benzine en zat na 25000km echt volledig onder de steenslag.
Rijd nu een Lancia Musa Platino met de 1.3 jtd, is iets volledig anders dan de mito maar met geld dat ik uitspaar aan benzine, verzekering, en belastingen wil ik dan een oude Alfa kopen voor de plezier km's
Wat een chaos daar na de lange winter. Daar moet je echt niet zijn met de Alfa. Lijkt wel onverhard met kuilen en gaten.
Tjerry
Dat is ook veel slechter dan we gewend zijn.Nee, in NL is het asfalt opgeknapt...
Lijkt of de Mito ook een flink stuk naar het asfalt gezakt is.[img]knip...
Een speciale uitvoering van de MiTo voor de Britse markt, de Turismo Sport.
Extra's: 16 inch lichtmetaal, dakspoiler(tje), mistlampen voor, lederen stuurwiel met toetsen voor audio en gsm, Blue & Me en cruise control.
In drie kleuren: zwart, biancospino en een nieuw metallic Alfa rood. Leverbaar met 1.4 benzine- of 1.3 JTDm diesel aggregaat, in beide gevallen met 95 pk.
Zie de site... ik ben erg nieuwsgierig geworden...Wat heeft het gebracht ? Erg veel. Eenmaal het principe begrijpend konden we een exacte afstelling maken. Het resultaat is geweldig. Zeker ten aanzien van de koppelwinst. Het standaard koppel en vermogen van de MultiAir 135 pk kwam keurig overeen met wat de fabriek beloofd. De turbo op de 135 pk MultiAir is niet meer van IHI zoals op de T-jets maar van Garrett. Een zeer kleine turbo maar wel eentje met relatief veel capaciteit. Het koppel is in de D-stand met ruim 70 Nm gegroeid, Het topvermogen met zo'n 23 pk. Het maakt de 135 pk MultiAir een all-round scheur ijzer.
De prestaties in de nieuwe N-stand hebben we vervangen voor die van de oude D-stand.