Re: RE: 1e Alfa 90 topic; vul aan waar u wil...
Geplaatst: di dec 09, 2008 18:45
Zie PB .En denk maar na over je gedachte![]()
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Dat is dan ook zonder meer de meanste van de hoop hier .
Goh Dezelfde
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Stichting Club Alfa Romeo Bezitters Forum
https://forum.alfaclub.nl/
Zie PB .En denk maar na over je gedachte![]()
Dat is dan ook zonder meer de meanste van de hoop hier .
Goh Dezelfde
geweldig, meane 90's.Goh Dezelfde![]()
Misschien een 90 uit Frankrijk halen ? Dan is je geweten gesust .geweldig, meane 90's.Goh Dezelfde![]()
Zit stiekem aan een transaxle te denken ipv de clio (geen alfa hè). En dan een 75 of 90....
Ik vond deze wel cool....zijn er nog meer foto's van COOLE 90's?
Deze daarentegen was too HOT to handle!
SNIK..............Deze daarentegen was too HOT to handle!![]()
Goh Dezelfde![]()
Hmz... net maar eens even het gehele histerie file gelicht van deze auto...Wordt verzonden naar: Alleen ophalen bij de verkoper (geen verzending).
Objectlocatie: Saint - Nicolas
IDjeezes , ik lijk wel Zaagvrouw .![]()
Is dat dan 4 of 5 gaats en richtprijs? (denk 5 aangezien je een v6 hebt)SNIK..............Deze daarentegen was too HOT to handle!![]()
![]()
Maar mean is dus hetzelfe als 'goed fout' ?
Iemand nog een setje Atev kopen? Ik vind het nog steeds niet mooier dan origineel. En kom voor 2 cm scherm te kort.
Geloof dat ie vandaag druk aan het doen is dus zal iig de gatenvraag wel even namens hem beantwoorden... is idd 5-gats (de V6 conclusie was juist).Is dat dan 4 of 5 gaats en richtprijs? (denk 5 aangezien je een v6 hebt)
Gr Stefan
Wrong topic Multisaw .Hmz... net maar eens even het gehele histerie file gelicht van deze auto...Wordt verzonden naar: Alleen ophalen bij de verkoper (geen verzending).
Objectlocatie: Saint - Nicolas
10 oktober 1985: afgeleverd aan de eerste eigenaar: Taxizentrale Ost-Berlin VEB - Gespoten in "StaatsvorgeschriebenesTaxi Beige" (Kleurcode: STB501) voor extra cachet.
10 oktober 1986: 100.000 km beurt bij Oelwechselzentrale Ost-Berlin VEB
10 oktober 1987: 200.000 km beurt bij Oelwechselzentrale Ost-Berlin VEB
10 oktober 1988: 300.000 km beurt bij Oelwechselzentrale Ost-Berlin VEB
10 oktober 1989: 400.000 km beurt bij Oelwechselzentrale Ost-Berlin VEB
12 April 1990: 486.785 km - ingeruild op een Mercedes 300 TD uit 1982 met defecte turbo.
13 April 1990: 486.788 km - export naar Polen
14 april 1990: in Polen op kenteken gezet voorzien van een 4 cylinder mercedes dieselmotor uit een boot (43 SAE pk) - KM stand: 34.567
Vermoedelijk ingezet door snorders.
14 April 1991: 500.000 km beurt bij OlieskiVerverski in Warszawa - KM stand: 34.567
1991: Diverse optische verbeteringen aangebracht, voor extra cachet - KM stand: 34.567.
1992: 2e Prijs in het "pimp my taxi" contest van Stare Babice (Polen). 1e Prijs ging naar de paars metallic Mercedes 190D van Winstonski Gerstanivitschski. Geen verdere deelnemers. KM stand: 34.567
Laat 1991 - December 2008 - Ingezet als agrarisch voertuig in Bielsk Podlaski Miasto (Polen). KM stand: 34.567. Geen verder onderhoud gepleegd. Diverse malen gespot in Mins'kyi Raion, Oekraine (de laatste maal op 6 Februari 2008, zie foto). In totaal 37 achtereenvolgende Poolse eigenaren (lijst op aanvraag verkrijgbaar). De auto is tijdens zijn verblijf in Oost-Europa NOOIT betrokken geweest bij ongelukken waarbij 3 of meer doden tegelijk vielen!
5 December 2008: verkocht aan Saint-Nicolas, Spanje
9 December 2008: Ingebracht op Ebay Belgie & gespot door een Belgische Dame.
De auto bevindt zich GEHEEL in originele staat dus zoals deze de fabriek in 1985 verlaten heeft. Echter heeft deze wel nu zijn (in zeer goede staat verkerende!) 3e, omgekatte, body (alle plaatwerkdelen min of meer aanwezig!), de techniek is 3 x compleet vervangen en het interieur slechts 2 x.
Verder zijn aan deze auto ook nog de volgende onderdelen geheel origineel: distributiesnaar, oliefilter, bougies.
Gelieve deze stijlvolle limousine NIET aan te zien voor, of te vergelijken met, een opgevrolijkte Lada!
Gelieve te lezen met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote korrel zout...
IDjeezes , ik lijk wel Zaagvrouw .![]()
Y
F
D
Ome Taas was al actief in het Lada topic...Wrong topic Multisaw .![]()
Zaagmans was correct met de 5 gats constatering. Maar past nog niet op de 90, moeten ca 5mm spoorverbreders tussen om de spaken vrij te laten lopen van de remklauw .....had de wielen gepast met een aantal ringen om de bouten heen...........Is dat dan 4 of 5 gaats en richtprijs? (denk 5 aangezien je een v6 hebt)