Dat is gaaf Bert ! Elk welke autovisie komt dit? Op de foto is de gele driedeurs te zien, het minder bekende broertje van de groene 3-deurs die voor veel persmateriaal is gebruikt. Deze drie-deurs modellen zijn niet in productie genomen in deze vorm (dus in 'normale' uitvoering), pas eind 1973 kwam werd de drie-deurs Ti in productie genomen die veel meer sportieve accenten had dan de normale uitvoering.Van Turijn 1971 heb ik wel iets in mijn analoge archief...
Ik zeg: Innocenti Bertone de TomasoNiet geheel on topic want niet NL net als de vorige maar geen betere plaats om deze te posten. Ansichtkaart staat momenteel op ebay voor 45 euro, beetje duur koop een blanco kaart en print ´m zelf...
Verrek, niet ver genoeg ingezoomd, grappigKever-parkeermeter.
En een NSU, toen ik nog klein was had mijn vader een 1000TT of een 1200TT weet ik niet precies meer. Had van die kleine ronde achterlichten, zeer apart, en best vlot."Kleeding naar maat".
Alfa Romeo Berlina 97-66-JL in 1973 samen met 850 dubbele uitlaat!, Opel Rekord, VW Ponton:
Alfa Sud ver weg naast fiat 128 en Morris Marina:
Die op de foto is al nieuwerwets, met vering. Ze bestaan ook zonder voorvering (weet ik van een mede-forummer )sjeses ik wist niet dat de vespa ciao al zolang bestaat