http://www.autowereld.nl/alfa-romeo/145 ... tails.html
Op het oog een aardige auto, interieur is oke, uiterlijk ook op 1 plekje na op de achterbumper en bij de voorruit.
Echter de bodem is "vers" getectyleerd om de roest te verbergen. Voor de zekerheid hebben ze het subframe ook maar meegenomen.
Wat ze echter vergeten zijn zijn de wielkasten aan de voorzijde waar ook eea aan roest zit...
Verder is de distributieriem over de termijn (2011 voor het laatst vervangen) maar beweerde de handelaar dat er nog 20.000 km mee gereden kon worden en qua koelvloeistof zit er gewoon kraanwater in volgens mij...

Motor starte wel meteen en liep goed. Maar de kabelboom van de ECU en diverse sensors zat omwikkeld met laag ductape.
Draagarmen zijn ook al een hele tijd niet meer vervangen.
Handelaar zit naast/in het pand van voormalig Alfa Dealer Kozole. Op zich geen onaardige man, maar zo gauw duidelijk werd dat ik vele malen meer wist van de potentiele zwakke punten en aandachtspunten, kreeg ik na een minuutje of 10 een hand en mocht ik wegwezen.

Heb er verder dus niet meer in gereden. Auto is naar mijn mening in huidige staat absoluut geen 1450 euro waard.