u koopt: 8,1286 u verkoopt 6,5580
middenkoers 7,3433 en daarmee zo'n 25 mille euri
Ik heb haar zien staan. Ik was wel benieuwd van wij die nu is. Er stond een losse witte "kentekenplaat" bij de ruitenwissers met de tekst "ROEVER"Ja, plaats maar. Zeker ook memorabel, lijkt me, dat Neerland's oudste Alfa 155 was geregistreerd. In ieder geval door een Zwitsere fotocamera. Klik op de foto, zie links achterin. Zal eens naar meer foto's zoeken in al die prachtige-fotoalbums. Waren er ook originele 155's?
Bron foto: cuoresportivo.ch
Zie ook topic over Neerland's oudste 155.
Met dank aan DeBATjes en natuurlijk aan Karel voor deze bijzonder mooie momentopname van een unieke Alfa 155.
Ik heb wel even naar de techniek gekeken. De wielophanging leek op een Intrax RS set met camberplaten. De intercooler, turbo, dumpvalve en het uitlaatspruitstuk zagen er standaard uit. De luchtfilterbak zat er ook nog gewoon in. De ECU heb ik niets van gezien, maar ik zag niets zitten wat op aftermarket wees. De kooi was wel iets moois, de uitlaat heb ik niet bekeken.Heeft iemand wat meer foto's gemaakt van de 155 Q4 van Heida, vind het een interessante auto en ben ook vooral benieuwd naar de techniek.
Iemand foto's gemaakt toen de wielen eraf waren, zitten best mooie onderdelen op.
Waar reed de Q4 eigenlijk in mee, zag dat zijn slicks behoorlijk op waren.
Weet wel dat het in 92 geen succes was, maar met het challenge regelement kan het best een competatieve auto worden denk ik, ondanks het hoge gewicht
Van deze foto is al wat af te leiden. Ik denk dat Frank nog wel meer foto's heeft gemaakt. Je moet wel denken dat het een Groep N auto is, dan mag je ook weer niet te veel veranderen.Nog een paar foto's van deze mooie Q4...
Ik zie zo:Van deze foto is al wat af te leiden. Ik denk dat Frank nog wel meer foto's heeft gemaakt. Je moet wel denken dat het een Groep N auto is, dan mag je ook weer niet te veel veranderen.Nog een paar foto's van deze mooie Q4...
Op SSAR reed de Q4 alleen in de demo's, als je dat bedoelt. Tegelijk met de 8C's.