Ik wil me niet te sterk mengen in deze discussie hoor, maar spreek je jezelf niet een heel klein beetje tegen?Deze mentaliteit is DE nummer 1 reden om zo MIN mogelijk personeel te willen hebben... of op korte-termijn contracten aan te nemen... want hoeveel je per maand ook aan salarissen er in pompt... het is toch nooit goed genoeg...als het goed gaat NOG meer willen... loonsverhoging is "normaal"... maar geen hond die bijspringt op het moment dat het slecht gaat... laat staan eigen geld er in steekt...
Een werknemer neemt geen enkel risico... ja.. nu nu de boel failliet gaat... wow... misschien dat ze twee maanden geen salaris krijgen... jammer... (oprecht!) maar ik geloof dat er anderen gezamelijk voor een miljard het schip in gaan?
Voor de goede orde: ik ben GEEN fan van Kroymans... maar dit is domweg een mentaliteitskwestie.
Jij komt nu met een heel duidelijke opinie...waar ik niet eens zozeer tegen ben. Maar waar het om gaat is dat je bovenaan deze pagina schreeuwt (ja, de capslock staat aan en woorden als ''pleurishekel'') dat je niet met opinies moet aankomen als je ze niet kunt onderbouwen.Ik kom juist NIET met een opinie omdat ik vind dat die dan onderbouwd moet zijn... en daar ontbreekt het ons allen voor aan de kennis...
Ik heb er alleen wel een pleurishekel aan als vage vermoedens (waar de jalouzie ook nog eens van af druipt) als feiten geponeerd worden...
Maar vervolgens ga je zelf wel verhalen de wereld inroepen als zijnde feiten. Alsof iedere werknemer in dit land onmogelijke eisen stelt en nooit tevreden is...
Sorry hoor...maar laat anderen (zenix, paliri) dan ook een eigen mening hebben. Of ze nu wel of niet in jouw straatje passen dan wel onderbouwd zijn of niet.