En daar gaan we dan...
Van schitterende TZ-1 van Axel Marx zijn foto's en een behoorlijk stuk historie toegevoegd.
KLIKKLAK
Dankzij Don eindelijk de scan van Oldtimer Praxis aan de pagina van 1300 # 0123 kunnen toevoegen:
(Pakt helemaal niet verkeerd uit qua kwaliteit hoor!)
En daarmee is de auto op de foto van Frank dus ook geidentificeerd:
KLIKKLAK
Met dank aan Dink voor de scans van de Autovisie & aan Olaf voor de tips over the "whereabouts" van 1600 # 355:
Vond trouwens nog deze foto van # 355:
Blijkbaar rijdt Carol Wagnon ook nog steeds met de NL achterplaat rondt (als er gereden wordt... kan best zijn dat ie alleen per trailer vervoerd wordt...) Let u op de APK sticker! De auto bevindt zich in de USA!
KLIKKLAK
Dan de vele scans van Don. Veel van deze kentekens zijn niet meer terug te vinden bij de RDW dus die wagens zijn OF geexporteerd OF hebben een "oldtimerkenteken" gekregen want er kwamen veel "moderne" kentekens op voor... Ben benieuwd of ik ze allemaal kan identificeren... ik kom erop terug...
De Zagato die Frank in 1997 gezien heeft, 1300 # 1042:
Ik weet niet 100% zeker waar de auto zich momenteel bevindt maar heb wel een vermoeden. Ga er binnenkort eens kijken. Intussen is de auto uiteraard toegevoegd:
KLIKKLAK
Dan staan er in Hilversum nog 3 Zaagjes te koop.
1300 # 1008
Rijdt al weer 28 jaar Nederland rond na in een Duitser een eerste eigenaar gevonden te hebben... te koop!
KLIKKLAK
1300 # 0185
Nog geen foto.
Stevent af op z'n 10e jaar op NL kenteken.... te koop!
KLIKKLAK
1600 # 249
Ook nog even geen foto.
Reed ooit rond in de buurt van Brescia maar staat nu ook in Hilversum te koop.
KLIKKLAK
En dat was het weer even... voor nu staat de teller op 427 auto's!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...