Deze mist de 'Blij dat ik rij' sticker op de achterruit JackIk dacht ook al een Deja Vue te hebben
Deze mist de 'Blij dat ik rij' sticker op de achterruit JackIk dacht ook al een Deja Vue te hebben
Hij stond ook stil....Deze mist de 'Blij dat ik rij' sticker op de achterruit JackIk dacht ook al een Deja Vue te hebben
Heb dezelfde velgen nog onder m'n simca gehad
Onder de Simca zat 5Jx13", aan de schuinte van het hart te zien zijn die onder de bert een tikkie breder.
Het mooie aan het verhaal is dat ik de velgen zoals onder mijn Simca aan iemand uit Rotterdam verkocht
heb, en ze moesten onder een ...................... SUD. Zelfde steek- en hartmaat,
Zal in '79 of '80 geweest zijn. Dus wie weet zijn het mijn oude velgen onder die sud.
Inderdaad een bekende Sud. De foto is van voor ik hem in Swalmen heb opgehaald, en dus zonder trekhaak Nooit eerder gezien die foto. heb je er nog meer Bert?Uit dezelfde serie foto's
Het straatbeeld in het Midden Limburgse dorpje Swalmen, toen een kunststof bumper Sud eigenlijk hoger gewaardeerd werd omdat die gewoon nieuwer was. Ja een bekende Sud in beeld.