Hiero eentje van Zender....ik wil alleen nog de neuslip hebben (ook origineel alfa) ze zijn nog te verkrijgen heb ik begrepen dus die komt er op....
Grtz,fRank
Hiero eentje van Zender....ik wil alleen nog de neuslip hebben (ook origineel alfa) ze zijn nog te verkrijgen heb ik begrepen dus die komt er op....
die laatste is idd in stellendam, de andere zijn van de andere kant van de dam rockanje/hellevoet kantEcht een mooie limo hoor. Zijskirts vind ik zelf een beetje overbodig, maar maakt wel lekker dik natuurlijk. Zal de leeftijd wel zijn; op mijn 156 heb ik ze ook niet, terwijl een paar jaar geleden ik er nog alles aan deed om ze nog te scoren.
Foto's op flakkeese bodem zie ik, duidelijk een zondagse foto...(Stellendam, alles in ruste....).
groetz, wims
mijn ervaring is ook best gering nog met de 166 (1x door de stad... ehh rotterdam) maar met de 164 vond ik door een stad rijden werelds, lekker de ruimte, men gaat aan de kant voor je als je je knippers aangooit (want ja het is toch best een slagschip met lekker geluid) en je heb nergens last van. met de 166 is het denk ik nog veel beter omdat deze veel soepeler rijd zeker in zn 2,3 en 4 (en als het ff kan 5 en 6, maar das niet zon iedee in de stad al kendie het makkelijk zonder sputteren)Het is inderdaad een mooi ding. Luxe en groot.
Veel plezier ermee.
Hoe rijdt dat nou in de stad?
Ik ben eigenlijk alleen kleine auto's gewend. Heb ooit een 164 gehad maar die was te groot voor Amsterdam.
ja ze hebben allebij wat... mooie lijnen, zeer dik... maar moet eerlijk zeggen dat de 164 me toch mooier en sportiever lijkt. maar met scirts is de 166 ook zooo mooiHet was voor mij een zegen dat de 164 rondom kunstof beplating had. Ik heb zoveel Amsterdammertje geraakt. Vooral met de achterbumper en zijkanten. Gewoon omdat ik ze niet zag..... De achterbumper is oersterk, je deukt er eerder een Amsterdammertje mee dan de bumper. De zijpanelen druk je dan iets naar binnen maar veerden daarna weer naar buiten. Dus daar zag je niets van. Ik heb maar niet gekeken hoe het daarachter eruit zag
Een vriend van mij heeft nu een 164 en wil ook een 166. Mooie wagens, beide modellen trouwens.
thnx ank (ik wist het al maar zo op het forum is ook "weer" een bevestiging haha )Bevestiging:
Heej Misch
Ik vind het een schitterende auto: de kleur, de velgen en de sideskirts
Helemaal super!!! en ik snap dat je er apetrots en superblij mee bent.
Heel veel plezier met je supermooie Bella