Gebruikersavatar
Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2141
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:51
Locatie: Culemborg

Re: RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 00:17

Klopt als een zwerende vinger :thumbs: :wink:
:?: ...en wie gooit er elke keer topics op slot die volgens het merendeel van het forum gewoon kunnen?

Heel gezellig en goed voor de sfeer.
forum regels.. door ons bestuur opgesteld...

dan moet je de regels misschien aanpassen of letterlijk navolgen??????????
ze zijn absoluut geen bedrijf, en zover ik weet staat er in de forumregels dat bedrijven niet mogen posten in te koop etc ivm commercieel
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Alfa155
Full Member
Full Member
Berichten: 382
Lid geworden op: ma okt 10, 2005 10:32
Locatie: Ljouwert

RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 00:23

]Gedeelte van dit topic weggehaald.[

onnodig en persoonlijk.
GTV 2.0 16v

Gebruikersavatar
Coosje
Full Member
Full Member
Berichten: 451
Lid geworden op: do dec 30, 2004 21:31
Locatie: IJmuiden

Re: RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 19:33

in pb een mod uitschelden voor sukkel?? wat voor sukkel ben je dan??'
:roll:
Sorry hoor, maar je bent moderator of niet en in deze draad zo op een pb reageren is dan ook weer niet netjes vind ik, al
was het pb-tje nog zo persoonlijk :-s

Misschien moeten mensen meningverschillen maar es met elkaar bespreken op het SS of zo en zich niet altijd verschuilen achter hun forumnaam :wink:

Tis bijna weekend mensen, kappen nou :biggrin:

Groetjes, Miranda
SCARB Alfa Sud Register

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom VDW
Guru
Guru
Berichten: 1806
Lid geworden op: za jan 19, 2008 12:30
Contacteer: Website

RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 19:35

Men opent hier een post om het negatief forumgebruik tegen te gaan en op wat draait het uit...inderdaad negatief forumgebruik :?

Gebruikersavatar
Alfa155
Full Member
Full Member
Berichten: 382
Lid geworden op: ma okt 10, 2005 10:32
Locatie: Ljouwert

Re: RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 21:57

in pb een mod uitschelden voor sukkel?? wat voor sukkel ben je dan??'
:roll:
Sorry hoor, maar je bent moderator of niet en in deze draad zo op een pb reageren is dan ook weer niet netjes vind ik, al
was het pb-tje nog zo persoonlijk :-s

Misschien moeten mensen meningverschillen maar es met elkaar bespreken op het SS of zo en zich niet altijd verschuilen achter hun forumnaam :wink:

Tis bijna weekend mensen, kappen nou :biggrin:

Groetjes, Miranda
ik Heb roel netjes aangesproken, vaker dan alleen deze keer. maar als iemand het constant flikt om te gaan schelden als het hem niet bevalt dan sorry maar nee. Dat pik ik van mijn vader nog niet eens. laat staan van een zelfverklaard forum rebel.
GTV 2.0 16v

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 22:01

Lekker bezig, guys het is maar een forum, heb je niets anders in je leven ?
*smijt gewoon de knuppel in het hoenderhok, moraal: denk eerst na voor dat je post, doet wonderen en voorkomt ongenuanceerdheid en negatiefforumgebruik :!: :idea: :!: :idea: *

*gaat nootjes en een rose erbij halen*
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom VDW
Guru
Guru
Berichten: 1806
Lid geworden op: za jan 19, 2008 12:30
Contacteer: Website

Re: RE: negatief forum gebruik

do jun 12, 2008 22:09

Lekker bezig, guys het is maar een forum, heb je niets anders in je leven ?
*smijt gewoon de knuppel in het hoenderhok, moraal: denk eerst na voor dat je post, doet wonderen en voorkomt ongenuanceerdheid en negatiefforumgebruik :!: :idea: :!: :idea: *

*gaat nootjes en een rose erbij halen*
Vind ik er ook van :!: Of zoals op de eerste blz werd gezegd...gewoon negeren...

*Zet me op de bank met een lekker biertje :lol: *

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4240
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

Re: RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 00:40


Klopt als een zwerende vinger :thumbs: :wink:
:?: ...en wie gooit er elke keer topics op slot die volgens het merendeel van het forum gewoon kunnen?

Heel gezellig en goed voor de sfeer.
En dus dit is wel goed voor de sfeer?
- jullie kunnen niet zien wie wat sluit, dus geen persoonlijke verwijten aub
- als je zelf wil bepalen wat kan en niet kan op dit forum nodig ik je uit om het bestuur of de moderatoren te vervoegen.
Langs de kant staan en met modder gooien kan iedereen.
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4240
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

Re: RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 00:43

moderator= suggoraat power niks dus........ :!: :!: :!: :!: wie bepaald wat :?: :?: :?: = modderetter..... :wink:
Roel, ik mag je wel, maar dit soort commentaar kunnen we missen als kiespijn. Daarvoor gebruik je "Rijtje vol" maar.
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4240
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

Re: RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 00:46

dan moet je de regels misschien aanpassen of letterlijk navolgen??????????
ze zijn absoluut geen bedrijf, en zover ik weet staat er in de forumregels dat bedrijven niet mogen posten in te koop etc ivm commercieel
Ze zijn geen bedrijf, maar verkopen systematisch onderdelen via dit forum, hebben een gigantisch stock aan oude en nieuwe onderdelen en verkopen die vanuit een enorme opslagplaats????
Mag ik er dan vanuit gaan dat dit alles illegaal (op z'n Vlaams gezegd, in't zwart) gebeurd ?
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 08:46

Alfisten, kom op, ergens had ik bij bericht 1 van dit topic al het idee dat het deze kant op zou gaan (voor de 21.304ste keer), alstublieft: laten we een voorbeeld nemen aan het nederlands elftal (hoewel ik een vreselijke hekel heb aan voetbal): allemaal compleet verschillende personen maar toch vormen ze één grote gezellige club op dit moment!
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 08:49

Bovendien vind ik "het mag niet en wij doen het lekker wel" als opener ook olie op het vuur....
Iedereen weet hoe gevoelig dit ligt bij forummers en bestuur. Maar wat de meesten vergeten is het volgende: jullie nemen het allemaal integraal op voor de bevriende handelaars en semi handelaars (want dat zijn ze WEL, alle discussies ten spijt). Ik heb daar begrip voor, want ons kent ons, en goedkoop onderdeeltje links en rechts. MAAR: op deze manier ondermijnen jullie mee een belangrijke bron van inkomsten voor de SCARB, namelijk de advertenties ! Zullen we voortaan allemaal inkom moeten betalen op het SS teneinde onze bevriende marchanten toch de kans te geven hier gratis te adverteren ?

@Roeltje, idem, ik kan het goed met je vinden, maar ik vind je reacties hier erg jammer, je hebt zelf toch ook een soort van voorbeeldfunctie binnen de club ?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 09:28

wat een geweldig topic :schrik:

dit forum wordt veel gebruikt voor handel (al dan niet bedrijf, die discussie ga ik niet aan) en SOMS heb je daarbij achteraf scheve gezichten, ik doe dit dan per PB oplossen ipv een openlijke opmerking op een forum...

en nu vallen we allemaal roel openlijk op het forum aan (doe dit dan ook via PB en/of ga eens op de koffie/naar een meeting en heb het erover)

als laatste opmerking, soms heb je een post met advies die niet goed is (of niet helemaal juist of niet aansluit op de vraag), als hierop behoorlijk kritisch antwoord wordt gegeven, dan moet dat kunnen?? (ik plak er dan altijd een :lol: bij, zodat je het wel leuk bedoeld)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Cucci 11
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 656
Lid geworden op: di jan 25, 2005 13:56
Locatie: Bork City

RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 09:31

* zucht*

Zit al een tijd op de bank met een bakje pinda's te luisteren naar dit hele gebeuren....

Het is bijna weekend vrienden en over en weer gediscuseer over wat wel en niet mag, laat nou maar....

* zucht*

Lastigste is dat je elkaar niet in het gezicht kunt kijken, bewezen is dat via de elektronische weg emoties niet altijd juist overkomen.

Misschien eens een "negatief forum gebruik opgelost koffieklets" gebeuren organiseren....elkaar aankijken...en wedden dat alles dan meevalt?!

Ik sponsor bij deze alle koffie, suiker, melk en nougatblokjes tijdens de "negatief forum gebruik opgelost koffieklets ontmoeting"

Onze gezamenlijke passie is tenslotte Alfa Romeo...toch?

Onze moderatoren doen ook hun best, forum gebruikers komen hier ook niet om te stoken. Als we er nou van uitgaan dat ieder het op zijn manier goed bedoeld?! En als er nou eens een keer iets verkeerd je strot uitkomt....kan een ieder gebeuren...los dat dan correct en netjes op....

Vergelijk het eens met onze Alfa's.... je vertroeteld ze, poetst ze, onderhoud ze.. en what happens? op een mooie dag kappen ze er mee, zomaar, terwijl je er altijd voor gezorgd hebt....je scheld, tiert en vloekt en......... lost het op....een dag later kachel je weer vrolijk verder met een big smile en is alles vergeven en vergeten en ben je weer trots op je Alfaatje....zo is het nou ook met mensen, topicgebruiker, moderators, supermarktbezoekers en voetballers, familie en weet ik wat niet meer...beste vrienden, niets is zo veranderljk als een mens, niets heeft meer emotie en passie....niets heeft ook meer het vermogen om zaken op te lossen....dus...een keertje uit de band springen...mwa...kan gebeuren...denk dan aan je Alfa....je lost het weer op en gaat samen weer verder....zo is het....

Trouwens aan een ieder hier, vergeet niet: Niet de zender bepaald hoe de boodschap ontvangen wordt maar de ontvanger van de boodschap. ( les 1 communicatieve trainingen) Is er iets niet duidelijk leg dan beter uit wat je bedoeld, is er iets niet zo bedoeld, wees en man of vrouw en geef toe. Behandel een ieder zoals je zelf behandeld wilt worden.

Saluti,

André a.k.a. Cucci

Reacties welkom!!!!!

Nou, wanneer een "negatief forum gebruik opgelost koffieklets" ?......
33,33SW,155,156,156SW,164TS,GT,GTV6,Giulia,Bertone,Alfetta QO2.0i

Gebruikersavatar
Alfa155
Full Member
Full Member
Berichten: 382
Lid geworden op: ma okt 10, 2005 10:32
Locatie: Ljouwert

RE: negatief forum gebruik

vr jun 13, 2008 09:54

Omdat het nu lijkt alsof ik de pik op Roel heb wil ik een en ander wel verklaren. Ik mod graag, maar ik doe dat het liefst zo terughoudend mogelijk. De uitroeptekens in de topics zijn ervoor om meldingen te doen. Die meldingen worden door de mods verwerkt.

Ik pb meestal diegene waar het over het gaat. Daarbij ga ik er vanuit dat iedereen hier volwassen is en dat ze begrijpen wat een mod hier doet. Op het moment dat iemand dan via PB antwoord op een wijze die gewoon getuigt van weinig respect dan wordt ik inderdaad boos. Ik ben geen politieagent maar een alfa liefhebber die graag wat doet voor de gemeenschap.


Ik sluit weleens een topic maar nooit zonder er een post in te zetten of de persoon in kwestie te pben. Mocht je het gevoel hebben dat een mod je benadeeld heeft dan kun je altijd melding doen via pb of via het uitroepteken.
GTV 2.0 16v

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”