I know maar er werd wel rally gereden met gtv6jes in die kleuren en ik vind het gewoon een leuke advertentie
en euh, dit is toch geen rally foto??
I know maar er werd wel rally gereden met gtv6jes in die kleuren en ik vind het gewoon een leuke advertentie
en euh, dit is toch geen rally foto??
Is al verkocht volgens mij.
En nu beschermheer van Registro storico Alfa 155 Superturismo, het internationale historische register van originele Alfa 155 toerwagens zoals Alfa 155 GTA en Alfa 155 V6 TI.Alfa romeo-liefhebbers kennen hem uiteraard ook als teammanager uit DTM-periode met de legendarische 155.
Oftewel: Giorgio Pianta.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h2mqkz&s=5Heeft de man nog verdere introdcutie nodig? Begenadigd rallyrijder in diverse auto's van italiaanse makelij en vervolgens ook testrijder voor onderandere de Lancia 037. Alfa romeo-liefhebbers kennen hem uiteraard ook als teammanager uit DTM-periode met de legendarische 155.
Oftewel: Giorgio Pianta.
Onderstaande foto komt uit de database van McKlein en is gemaakt tijdens de rally van Monte Carlo 1971
Dit is de enige foto die ik van hem kan vinden met een Alfa Romeo. In dit geval een GTAM