thats 82.80 GBPIn short:
Can i ask please who makes this model and is it available and how much for ?
Saluti
alfa155btcc
Available in Japan, 60 made by Antnette43, costs 120 euro
thats 82.80 GBPIn short:
Can i ask please who makes this model and is it available and how much for ?
Saluti
alfa155btcc
Available in Japan, 60 made by Antnette43, costs 120 euro
Hier nog wat leuke Hong Kong modelletjes, er zijn er nog veel meer."Made in Hong Kong" is relatie tot speelgoed was in het verleden meestal synoniem voor goedkoop, beroerd in elkaar gezet, slecht passend, valselijk gekleurd plastic. Iets om vooral links te laten liggen.
Tijden veranderen. (Of ik verander, dat kan natuurlijk ook ) Nu heeft het plastic spul opeens 'charme'? In ieder geval is het lekker apart:
Vooralsnog is het merkloos, ik wil de blister intact laten en weet niet of op de onderzijde iets vermeld staat. De kartonnen kaart vermeldt alleen het beruchte "Made in Hong Kong", verder niets. De achterzijde is niet bedrukt.
Eigenlijk is het model niet eens zo heel slecht, in ieder geval duidelijk herkenbaar als Canguro.
Ik kocht het op eBay van een Australische voor iets van €7. Waarschijnlijk een veelvoud van wat het oorspronkelijk kostte en ietsje minder van de onlangs verschenen Canguro van Beebop (Tron). Maar waar vind je nog zo een intact exemplaar? Het dateert vermoedelijk uit de jaren '70.
Zit ik opeens met een hele Alfa Kangoeroe familie in huis.... De rode werd op één van de voorgaande pagina's al getoond, de 1:43 blauwe is een Joal (Spaans, op basis van een oude Politoys-mal).
, die raamstijlen kan ik begrijpen, dat zou opgeschilderd kunnen zijn, maar die deurklinken zien er heel professioneel uit.Van harte Marco!!
Ziet er fraai uit, de Century's zijn er dus ook in 'nieuwere' uitvoering. Alleen de slangen op de c-stijl ontbreken zo te zien...'Normaal' zit er geen spiegel op, en zijn de raamlijsten en deurklinken in de kleur van de carrosserie....(of niet Yvo?)
Voor je 't weet wordt er vitrinebelasting ingevoerd, hebben we mooi pech met die Century modellen, of niet?
In Grunn'n komt er binnenkort weer een 1:18 Minichamps Carabinieri bij en ook nog voor een zéééér zacht prijsje
http://www.alfaclub.nl/phpbb/posting.php
Stichting Club Alfa Romeo Bezitters :: Forum :: Plaats reactie
Ik denk dat je gelijk hebt, Cor! Volgens mij is deze (fraaie wagen) flink gesuperd. Ik heb die vier van mij maar eens vergeleken.
Geen rubbers op de rozetten, geen gekleurd interieur, geen gekleurde knipperlichten enzo.
[/img]
merkwaardig
Ze zijn eigenlijk vrij basic gehouden, waarschijnlijk om gewicht te besparen....
De wielen van die gele lijken wel erg op Penny wieltjes maar dan een stukkie groter.Puur genieten dit, zowel de boeiende bijdrage van Cees als de 'Mercury-analyse'
Cees, de gele is volgens de Fer Akkermans database een ZZZipp Wheels.
Ik heb de doos nog even opgezocht en daar staat inderdaad ZZZIPP WHEELS op maar dat is niet het merk. Je moet dat meer zienPuur genieten dit, zowel de boeiende bijdrage van Cees als de 'Mercury-analyse'
Cees, de gele is volgens de Fer Akkermans database een ZZZipp Wheels.
Nog wat grappigs van een tijdje terug:
Een Canguro aansteker. Meer: klik