Ik zou eerder iets met haar dikke poep doen .Ik zat aan zoiets te denken.....................
Dikke poep, dikke poep, ...Ik zou eerder iets met haar dikke poep doen .
Dikke poep, dikke poep, ...Ik zou eerder iets met haar dikke poep doen .
hebde gij u eigen al eens bekeken
( zowel de poep van de 90 als die van jou mag er best zijn )
Goedemiddag jongensDikke poep, dikke poep, ...Ik zou eerder iets met haar dikke poep doen .
Jij durft....
(niet dat je geen gelijk hebt hoor... )
Grtz,fRank
Goedemiddag jongensDikke poep, dikke poep, ...
Jij durft....
(niet dat je geen gelijk hebt hoor... )
Grtz,fRank
On topic, on topic,Maar on topic : Zonet een geweldig pretpakket mogen ontvangen van Nonkel André . Prachtige verzameling artikels en andere hebbedingen die ik mettertijd ook wel zal inscannen voor de site .
Dan doen we dat toch!Ik zou eerder iets met haar dikke poep doen .Ik zat aan zoiets te denken.....................
Die is toch echt kenmerkend voor het model , niet ?
Maar wel al mooi hoor Taas .
En gewoon zelf even uitproberen hoe het op het 90-register staatHet typeplaatje wat verfraaid...........naar wens de versie met dikke poep en fiere....................ehhhhhhh..........
Heb helaas alleen nog maar de GTAas uitvoering. Ga van het weekend de tekeningen van voor, zij en achterzicht afmaken.
Knallharte 90er op forum.gruppo-veloce.ch met foto's van een aantal Nederlandse Alfa's 90.
Op dat forum:Knallharte 90er op forum.gruppo-veloce.ch met foto's van een aantal Nederlandse Alfa's 90.
Dat zijn er meer dan hier in NL!17 Mär 2007
gibt laut Strassenverkehrsamt noch 56 eingelöste 90er in der schweiz...