Eveneens uit Alfa Romeo Miniatura:
Hee poppelepee, was dát?
Nou deze dus:
Van Klaxon/Gamma, de 1900 CSS (Coupé Super Sport) Supergioiello met Ghia carrosserie.
De prijsstelling en venzendkosten e.d. zijn bij een aantal ook allemaal gelijk. Lijkt me geen toevalYao. (Chinees voor 'ja hoor')
Er staan er inmiddels ook bij die andere 'voorloopchinezen'
Is wel lollig, die werken volgens mij samen (of het is gewoon één persoon of familie), de modellen zitten op dezelfde manier 'ingezwachteld'.
Ze zien er niet verkeerd uit, maar ik mis wel het chromen randje onderaan de C-stijlen en de achterruit. Er zijn bij mij weten geen uitvoeringen geweest die dit niet hadden, of vergis ik me daarin?Uit de nieuwste Alfa Romeo Miniatura nieuwsbrief van FerAkkermans:
De elegante 1900 Supersprint Coupé (SSC) uit 1954. Als Dinky Toy nog vrij makkelijk te vinden op eBay en op beurzen, maar nu als hoogwaardige handbouw van Francesco de Stasio, opererend onder de merknaam AlfaModel43, voorheen FDS.
Ziet er prachtig afgewerkt uit, wel weer (dat is helaas standaard bij deze bouwer) veel te dikke velgranden. Maar voor de rest een genot om naar te kijken. De oplage blijft beperkt tot 200 stuks, per kleur neem ik aan. Prijs rond de €180.
Ik heb een stuk of zes verschillende exemplaren via Google bekeken, allemaal mét randje. Als er nooit een exemplaar zonder dat randje bestaan heeft vindt ik het wel merkwaardig dat het ontbreekt op de modellen.Ze zien er niet verkeerd uit, maar ik mis wel het chromen randje onderaan de C-stijlen en de achterruit. Er zijn bij mij weten geen uitvoeringen geweest die dit niet hadden, of vergis ik me daarin?
Mocht je er meerdere kunnen krijgen dan houd ik me wederom aanbevolenMeteen een bod uitgebracht
Ziet er weer leuk uit, ondanks z'n smurfenkleur...
Als ik het goed lees komt ook de nummerplaat overeen.
Ik hoop dat dat lukt danBij een 'broer' van die Yao heb ik het gewoon gevraagd. 'Kan je voor dezelfde prijs en met dezelfde verzendvoorwaarden twee extra modellen leveren?' Was geen probleem. We zullen zien.
Idem hier.Mocht je er meerdere kunnen krijgen dan houd ik me wederom aanbevolen
Dit betekent dus dat Progetto K de fout in gegaan is, althans, ze hebben de 90 nooit aangeduid als "Super"Idem hier.Mocht je er meerdere kunnen krijgen dan houd ik me wederom aanbevolen
De 90 hieronder is een Super. Die heeft een andere grille dan de eerste 90. Is 1 van de laatste modellen.