Is de 164 er al dan?? of pas december toch??Nog miniaturisti die volgende week zaterdag (24/11) de NAMAC ruilbeurs in Houten gaan bezoeken?
De data voor 2008 zijn inmiddels ook bekend:
* zaterdag 09 februari
* zaterdag 05 april
* zaterdag 24 mei
* zaterdag 19 juli
* zaterdag 06 september
* zaterdag 22 november
Ja, geduld nou, RoelIs de 164 er al dan?? of pas december toch??
Bekend probleem.... is gemeld bij Jorix.ps heb er steeds last van hier dat de volgende pagina er niet is, sorry off-topic...
Er staan geen reacties in dit onderwerp.. en pag 217 is er niet.....
Dit zou 'm dan moeten zijn:Van Hachette verschijnt in de reeks 'Auto Italiane' morgen de 916 Spider Restyle. Dat is een Norev, die in een Norev doosje tegen de 30 euro kost, en aan de kiosk straks een tientje. Met een beetje geluk een nieuw kleurtje.
deze op de foto lijkt ook wel erg op de Spider uit de Schuco Junior LineDit zou 'm dan moeten zijn:Van Hachette verschijnt in de reeks 'Auto Italiane' morgen de 916 Spider Restyle. Dat is een Norev, die in een Norev doosje tegen de 30 euro kost, en aan de kiosk straks een tientje. Met een beetje geluk een nieuw kleurtje.
Maar nou ben ik even helemaal de weg kwijt. Hij wordt aangekondigd als Hachette en het is zo te zien ook een Norev, helaas ook weer rood. Alleen de wielen lijken iets anders. Maar: het voetplaatje is van het type 'DeAgostini' in de reeks '100 anni di Italia in automobile' en de begeleidende tekst van de eBay veiling waar deze foto van komt rept ook over DeA/Grani e Partner. Alleen is die reeks in 2006 al beëindigd en daar zit geen Spider 2003 in...
EDIT: opgelost: de DeA Spider komt uit een andere serie: 'Spider & Cabrio', inmiddels ook al lang beëindigd. Het eerste plaatje van een Hachette Spider moet dus nog verschijnen
Volgens mij heb je helemaal gelijk. De Norev heeft een spitsere neus, deze DeA/Schuco/Highspeed is ronder.deze op de foto lijkt ook wel erg op de Spider uit de Schuco Junior Line
Ja, heb zelf de Schuco (mocht er nog een liefhebber zijn, ik beperk mijn verzameling vanaf nu tot alles tot en met de 75, dus deze kan weg) en die lijkt me exact hetzelfde. De Norev is inderdaad wat spitser, vraag me af welk merk dichter bij de werkelijkheid komtVolgens mij heb je helemaal gelijk. De Norev heeft een spitsere neus, deze DeA/Schuco/Highspeed is ronder.deze op de foto lijkt ook wel erg op de Spider uit de Schuco Junior Line
Op iebee zullen ze wel een klein ietsiepietsie duurder zijn vrees ik. De 1/43 Alfa's van Fabbri waren (inclusief magazine) iets van 8,60 als ik me niet vergis. De prijs op iebee was al snel een volle keer over de kop, zeker in het begin.14,99 voor een 1 op 24 Juul?? Dat is geen gekke prijs. Die schaal heb ik nog niet dus dat weer druk op Iebee.
Ik ruik een inkoopactie, Dink