Tuurlijk is er wel nieuws, er is bijna altijd nieuws.
1.) Het Franse merk Jade miniatures bouwt een zeer originele keuze 1:43 Alfa. Een racewagen uit 1961 uit de Rand GP. Hij is leverbaar als kit en gebouwd onder het referentienummer 4359. Aangezien mijn bedrijf de Tinypic site als "verboden" ziet kan ik momenteel helaas geen plaatjes erbij zetten. Ik mail ze wel naar "Dink".
2.) Het Japanse merk Hasegawa bouwt de TZ in 1:24 in 4 verschillende uitvoeringen. Zeer mooi buizenchassis in dit bouwpakket. Plaatjes waren beschikbaar, nu helaas even niet.
3.) Het Braziliaanse A-Modelli is momenteel erg ver gevorderd met de FNM/Alfa 2300 in Europa bekend als de Alfa Rio. Die gaat zeker verschijnen in 2008
4.) Het Braziliaanse A-Modelli is ook ver gevorderd met een FNM truck, die gaat ook in 2008 verschijnen
5.) De Duitse meesterbouwer Ramei heeft eindelijk na lange tijd zijn website een update gegeven. De nieuwe 1900 modellen staan erop. Helaas zijn de prijzen inclusief BTW 190 Euro en dat vind ik toch ietswat aan de te gekke kant. Helaas heeft Ramei de eerder gebouwde modellen allemaal van de site verwijderd, zodat de historie helemaal verdwenen is, jammer.
Genoeg nieuws voor op 1e kerstdag???? Helaas moet ik werken
. Ik wens jullie allen een prettig feest