Vind het best aardig, dit is een goedkoopertje zonder radio ed.
Vind het materiaal van het dashboard wel fraai, soort carbon idee.
Dat is ook wat ik als eerste dacht Laten ze bij AR nou zorgen dat een afslankcursus uberhaupt niet nodig hoeft te zijnIs ie nou zo dik en groot of is die bestuurder een heel klein mannetje?
[OF TOPIC] Ooit wel eens een 916 GTV gereden? Daarin zit je toch ook echt met je reet op het asfalt hoor [ON TOPIC]Volgens mij is het gewoon een klein kereltje. Kijk maar eens hoe laag hij lijkt te zitten in de auto. Vanaf de 33 heeft Alfa alleen nog maar auto's gemaakt waarin je te hoog op de bok zit. Ik kan me niet voorstellen, al hoop ik het wel, dat ze nu eindelijk weer eens 1 hebben gemaakt waarmee je weer lekker met je kont bijna op het asfalt zit.
Morgen is de laatste stemdag!
De ontknoping van de Alfa Mi.To "kies het logo" wedstrijd nadert zijn einde. Duizenden mensen hebben in Nederland en in de rest van Europa gestemd op hun favoriete logo. De tussenstand in Nederland is als volgt:
Logo 3 - 38%
Logo 1 - 33%
Logo 7 - 8%
Logo 5 - 7%
Logo 2 - 6%
Logo 4 - 6%
Logo 6 - 2%
Europees is de stand van zaken op dit moment:
Logo 7 – 27%
Logo 1 – 26%
Logo 3 – 25%
Logo 2 – 7%
Logo 5 – 6%
Logo 4 – 5%
Logo 6 – 4%
Zodra de winnaar van de geheel verzorgde reis naar Milaan met de Alfa Mi.To getrokken is (loop van volgende week als alle stemmen geteld zijn) dan zullen we u dit via de Alfa-Mito website en via deze nieuwsbrief laten weten.
Ah, ze hebben de uitgaande slag van de achterdempers nog niet onder controleMi.To op de Ring !