Andretti Molletti

Re: RE: Alfa 149 / Milano . . en we noemen hem... Giulietta!

zo jan 31, 2010 22:42

Prijzen en foto zit er deze week nog niet in denk ik, alhoewel hij wel al eerder dan de introductie in mei in voorburg te bewonderen zal zijn.
Mei... dat wordt kantje boord... nog 15000km en ik moet echt kiezen.. Zodra er prijzen zijn en dus leaseprijzen kan ik bestellen... mijn part ongezien, maar er moeten prijzen komen... hamer er dat maar in daar ;)

maarten_smid

RE: Alfa 149 / Milano . . en we noemen hem... Giulietta!

do feb 04, 2010 16:57

Zijn er al updates? Iemand al plaatjes en prijzen kunnen bemachtigen?

Corrado
Guru
Guru

do feb 04, 2010 21:10

Neem een bescheiden shortlease auto en je kiest 'm straks zoals je hem wilt hebben. Ik was een van de eerste leaerijders met de nieuwe Delta. Ongezien besteld en achteraf toch enigzins teleurgesteld in details die ik, als ik ze gezien had, graag anders had gewild. :wink:

Arno Romeo
Member
Member

do feb 04, 2010 21:42

Ik ben vandaag in Lijnden op uitnodiging wezen kijken naar de allereerste in Nederland geleverde Gulietta. Ben echt zeer te spreken over de belijning van de auto. Bij deze klopt gewoon alles, wat ik persoonlijk niet b.v. niet vind van de Mito.
Hij heeft wel veel vergelijkenis uiterlijk met een Bravo, die ook vanachter hoog gesneden is, met de deurklinken naast de zijruit. Alleen lijkt alles een slagje groter geworden, deze had dan ook 18 inch velgen eronder.
Helaas moesten we de mobieltjes in leveren, dus geen foto's. De persintrductie is eind maart en zal in mei bij de dealer staan, mits er weer niet eens uitstel is, wat vaker voorkomt bij de Italianen.
Prijzen waren nog niet beschikbaar....

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do feb 04, 2010 21:54

Prijzen en foto zit er deze week nog niet in denk ik, alhoewel hij wel al eerder dan de introductie in mei in voorburg te bewonderen zal zijn.
Mei... dat wordt kantje boord... nog 15000km en ik moet echt kiezen.. Zodra er prijzen zijn en dus leaseprijzen kan ik bestellen... mijn part ongezien, maar er moeten prijzen komen... hamer er dat maar in daar ;)
Dre, als je met je werkgever kan regelen dat er een voorloopauto, poolauto, overcomplete auto geregeld kan worden is er toch niets aan de hand?
elke kwalitatieve leasemaatschappij heeft hier een oplossing voor en hoeft niet duurder te zijn dan je huidige auto.

Het lijkt wel of je een excuus aan het verzinnen bent, als je wilt is er altijd een weg, excuzen zijn er in overvloed :mrgreen:
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

LENZ
Guru
Guru

do feb 04, 2010 23:49

Heb hem net ook in echt gezien en hij is mooi!
Kont is super en neus is fantastisch , op de foto's had ik mijn bedenkingen over de neus, maar in het echt is het gewoon een heel dik front.
Zijkant is mooi, maar inderdaad veel bravo, maar dat is ook gewoon een mooie auto.
Binnenruimte is fors te noemen voor een alfa, meer ruimte dan de 159 waarmee we kwamen?
Dash is prachtig, alleen misschien iets te veel plastic aan de onderzijde en deurpanelen.
Led verlichting zoals op audi;s ziet er niet uit, maar op deze alfa staat het erg fraai.
Ik heb er hoge verwachtingen van.
Was ook onder de indruk van de 159 SW die in de gang stond met sport pack 2, dit houdt in hele fraaie 18" donkergrijze 8C achtige velgen en verlaagd. minstens net zo mooi als een TI en flink goedkoper.

maarten_smid

vr feb 05, 2010 16:44

Heb hem net ook in echt gezien en hij is mooi!
Kont is super en neus is fantastisch , op de foto's had ik mijn bedenkingen over de neus, maar in het echt is het gewoon een heel dik front.
Zijkant is mooi, maar inderdaad veel bravo, maar dat is ook gewoon een mooie auto.
Binnenruimte is fors te noemen voor een alfa, meer ruimte dan de 159 waarmee we kwamen?
Dash is prachtig, alleen misschien iets te veel plastic aan de onderzijde en deurpanelen.
Led verlichting zoals op audi;s ziet er niet uit, maar op deze alfa staat het erg fraai.
Ik heb er hoge verwachtingen van.
Was ook onder de indruk van de 159 SW die in de gang stond met sport pack 2, dit houdt in hele fraaie 18" donkergrijze 8C achtige velgen en verlaagd. minstens net zo mooi als een TI en flink goedkoper.
Ik zeg foto's!

Dinky Boy
Miniaturista

vr feb 05, 2010 18:23

Ik zeg foto's!
Helaas moesten we de mobieltjes in leveren, dus geen foto's.
Ik zou om tekeningen vragen...

AR33owner

za feb 06, 2010 11:34

blijf het een doorsnee auto vinden en dat ben ik juist van 'onze' Alfa Romeo Milano niet gewend :cry:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo feb 10, 2010 09:41

Er schijnt meer aan gewijzigd te zijn (aan het FIAT onderstel) dan aangenomen:
Afbeelding
Afbeelding
bron quattroroute

Dinky Boy
Miniaturista

wo feb 10, 2010 09:52

In de Corriere stond vorige week een artikel dat de bodemsectie van de Giulietta uitgangspunt wordt voor een hele reeks auto's uit de Alfa-Fiat-Lancia-tekeningenkoker. Het is betrekkelijk makkelijk te verlengen en biedt ruimte voor allerhande aandrijfconfiguraties.

Vergelijkbaar dus met de Tipo-bodemplaat, waar uiteindelijk 33 verschillende modellen op werden gerealiseerd. En het door GM afgedankte 'Premium' platform waar de 159 mee is uitgerust en waarvan we weten dat dat bijdraagt aan het relatief hoge gewicht.

Dinky Boy
Miniaturista

do feb 11, 2010 11:32

Volgens Matteo Benedetto, Giulietta-projectleider, wordt de Giulietta stiller en comfortabeler dan de Golf en krijgt hij (zij?) een beter weggedrag dan de Focus.
Op tal van aspecten zal de auto aan de top van het C-segment staan.
Dat belooft wat.

Marchionne laat weten dat een eventuele terugkeer naar de Amerikaanse markt van Alfa Romeo sterk afhangt van de verkoopaantallen van de Giulietta.

Bron: Autocar

alfa_ricardo
Member
Member

do feb 11, 2010 20:23

FGA heeft 130M geïnvesteerd in het c-evo platform. Het resultaat moet dan ook verbluffend zijn. De Giulietta is momenteel absoluut class leading.

Hier een aantal sheets van FGA:

http://www.autoedizione.nl/2010/02/10/d ... c-segment/

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

do feb 11, 2010 20:58

FGA heeft 130M geïnvesteerd in het c-evo platform. Het resultaat moet dan ook verbluffend zijn. De Giulietta is momenteel absoluut class leading.

Hier een aantal sheets van FGA:

http://www.autoedizione.nl/2010/02/10/d ... c-segment/
Zo, dát ziet er veelbelovend uit! :shock:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Performa
Guru
Guru

do feb 11, 2010 21:23

Idd lekker als het waar is/wordt ...
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”