sinds een paar maanden tuf ik rond in een groen 1.4 33tje.
ik kocht hem als vervanger voor mijn 156 selespeed die een tikspark is geworden. hij was gebruikt en lelijk op matzwarte velgen op de meest verschrikkelijke winter banden.
het qv interieur was op. dus dat vervangen voor een origineel blauw interieurtje. de velgen het zelfde weekend een ander kleurtje gegeven. want matzwart kan echt niet. daar knapte hij al behoorlijk van op.
maar ja die winterbandjes waren verschrikkelijk. bij een beetje vochtige weg begon hij al allekanten op te glijden.
dus daar moest ook iets aan gedaan worden. heb advies gevraagd aan martijn welke band een must is voor een 33 ik kreeg als antwoord toyo R1R dus een setje daar van besteld. maar er moesten ook andere velgen bij komen want die bandjes passen niet lekker op originele velgen. ik had al eens platjes van 33tjes op zender sport velgen voor bij zien komen dus die moesten het worden. ook die velgen waren snel gevonden.
maar met die banden kreeg ik weer een ander probleem. ik viel uit mijn stoel in de bochten.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
ik wist dan 916 stoelen wel makkelijk te monteren waren in een 33 dus maar is bij de 916 club gevraagd naar 2 916 stoelen. even een middagjes geknutseld en de stoelen zitten in de 33.
zo maar een paar maanden rond geknord met de 33.
toen kreeg ik de kans om een rode 1.7 ie te kopen. daar zaten een hoop onderdelen die ik goed kon gebruiken op. dus die 33 maar gekocht. echter was carrosserie te slecht om op te knappen. even een schatting om hem te ontdoen van zijn roest kwam al snel op 3000,- en verder was het ook niet zo'n knappe auto. dus die 33 gekannibaliseerd voor onderdelen. ja dit is de 33 die een aantal pagina's terug staat.
na de rode uit elkaar lag maar gelijk de rikketik in mijn groene gehangen.
in middels was er ook een mooi stuur aan gekomen. een heuse momo zagato.
verder licht de heel garage nog vol met onderdelen die van de rode komen en nog op mijn 33tje geknutseld moeten worden.
maar zo staat hij er in middels bij.
nu nog de goede imbusjes zien te vinden voor het stuur. de claxon knop ligt er los in er moet nog een sierring om enkel hebben die weer een apart soort boutjes nodig, m5 x20 met een kopje die maar 8,5mm groot zijn. helaas heb ik geen draaibankje anders had ik ze zelf wel gemaakt.