Hier dan mijn collectie.
Net even afgestoft en her-ingedeeld
en dit zijn de bertjes van mijn vriendin
nog niet zoveel als sommigen hier maar we zijn nog niet zo lang bezig
Dit is overduidelijk dezelfde als de bewuste blauwe Juul. Het ziet er inderdaad naar uit dat er twee uitvoeringen zijn geweest van Autodrome. Leuk, dat heb ik nooit geweten.Hierbij enkele pics van mijn Autodrome Giulia (in de grondverf)
Mijn kit (code ADR 29) heeft de koplampen als aparte onderdeeltjes. Wit doosje (met zwarte opdruk).Die blauwe is zeker wél een Autodrome!
Ik denk nu echter wel dat er meerder versies van de Autodrome in omloop zijn gebracht. Dat mee gegoten grilletje heeft die van mij ook echt. En ik heb een andere doos erbij: een witte.
Ik zal er morgen een foto van plaatsen, die is identiek aan die blauwe. Die rode is wel veel mooier trouwens!.
Mijn kit (code ADR 29) heeft de koplampen als aparte onderdeeltjes. Wit doosje (met zwarte opdruk).Die blauwe is zeker wél een Autodrome!
Ik denk nu echter wel dat er meerder versies van de Autodrome in omloop zijn gebracht. Dat mee gegoten grilletje heeft die van mij ook echt. En ik heb een andere doos erbij: een witte.
Ik zal er morgen een foto van plaatsen, die is identiek aan die blauwe. Die rode is wel veel mooier trouwens!.
Lekker vol kastje, Alfetta72
Vitrine 1 :Wie plaatst er ook een foto van zijn collectie??
ThanksSupermooi, die ingebouwde vitrines! Echt heel gaaf gedaan!
Slechts één Edil, een blauwe. De rode daarvoor is een (van de vier) Century. Een Gunze heb ik nog niet. De andere Bertjes zijn voornamelijk kitjes (=ongebouwd), GTC's en kleurvarianten........Ik zie een paar fraaie collecties voorbij komen.
Die van Alfetta72 groeit al finaal uit de kast zie ik. Staan leuke dingen tussen.
Met MarcoAzzurro gaat het ook wel goed komen. Ben benieuwd hoe de collectie er over 10 jaar uitziet als je in korte tijd dit al bij elkaar hebt gescharreld. Goed bezig!
En Yvo, dat is een DEEL van je Bertjes? Hoeveel heb je er wel niet? Die helemaal onderop zijn Centuries zeker? En ik zie er zelfs twee Edils bij staan, wow! Heb je de Gunzes ook?
Mijn verzameling had ik trouwens al eerder geplaatst.
Deze zijn hierbij reeds besteld door mij haha . Wat gaaf!!!Ik heb de lijst met Minichamps-noviteiten bijgewerkt; schaal en productiecode er bij gezet en het geplande kwartaal voor de releases (Q2 is 2e kwartaal, Q? betekent onbekend).
Er is nog een aantal nieuwe aankondigingen toegevoegd. De Alfasud Sprint gaat het oermodel worden.
1:43 Q3 400-12 01 40 Alfetta GTV6 1983 rood - NIEUW!
1:43 Q4 436-12 01 41 Alfetta GTV6 Octopussy - ben benieuwd, mèt schade?
1:43 Q4 400-12 08 20 Alfasud Sprint 1976 groen, NIEUW, ik word bijna emotioneel, eindelijk, eindelijk, eeeeeiiindelijk!!!! (1976 eerste type, chroombumper)
Leuk dat je die Bertone even plaatst, ook dat is dus duidelijk de mal van een Mercury geweest net als de GiuliaOok hier nog 2 onafgebouwde Autodromes:
Ooit rond 1994 in Putte gekocht. Direct gespoten, maar nooit afgemaakt omdat de voorasjes te ver naar voren staan. De bert klopt heel aardig, de Giulia ook qua verhoudingen, maar de achterruit slaat nergens op, de leuke overkapping van de juul ontbreekt helemaal. De ATS wieltjes zijn wel tijdcorrect, maar toendertijd was Autodrome voorla goed in opels, mooie manta oa. waar de ATSen veel vaker onder zaten dan onder Alfas. Hoewel....