Gearriveerd!!
En nu 4 stuks 164 1; 43 in de kast.....
Het is al weer een tijdje geleden dat van Éditions Atlas in de Franse kiosken een serie modellen uit de Hergé stripalbums van Kuifje (Tintin) uitkwam. In die serie modellen met hun aparte strip-achtige verhoudingen en matte tinten onder andere een Giulietta.
Inmiddels is Atlas met een nieuwe reeks gestart, auto's uit de strips van Franquin's (en later andere tekenaars) Robbedoes en Kwabbernoot. De nummer 20 in deze reeks (moet nog verschijnen) blijkt een Alfa Romeo, en wel de 2000 uit 1958:
Wat een leuk ding! De auto komt voor in het album 'Robbedoes en de Bobbelmannen'.
Super model..........zou ik graag willen in mijn verzameling.............(voor het echt ook wel eigenlijk....)
En nou de vraag: wie heeft dat album en kan hier een scan van een plaatje met deze Alfa 2000 plaatsen?
Geduld wordt beloondSuper model..........zou ik graag willen in mijn verzameling.............(voor het echt ook wel eigenlijk....)
Quote Dink : "Fer's Alfa Romeo Miniatura Nieuwsbrief meldt de komst van een nieuw drietal: "
Waarom krijg ik die nieuwsbrief niet? Hoe schrijf ik me in?